Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   hoe groot is nu de kans (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=39684)

PFP 20 November 2003 21:16

hoe groot is nu de kans

Dat 2 mensen op elkaar verliefd zijn, volgens mij is die kans vrij klein. En dan bedoel ik echt verliefd en niet gewoon leuk vinden.

Hoe groot is die kans denken jullie? komt niet vaak voor denk ik

Nightwolf 20 November 2003 21:17

is een gemiddelde kans denk ik......als je na 2 jaar nog steeds bij elkaar bent, denk je dat dat geen verliefdheid is dan? :?

PFP 20 November 2003 21:19

Citaat:

Originally posted by Nightwolf
is een gemiddelde kans denk ik......als je na 2 jaar nog steeds bij elkaar bent, denk je dat dat geen verliefdheid is dan? :?
Neeh denk het niet, aangezien het vaak zo is dat 1 persoon verliefd is en de ander hem of haar "wel leuk" vindt en daar bloeit dan een relatie uit

maar dan nu over dat 2 mensen echt verliefd zijn, al vanaf het begin

Tyskie 20 November 2003 21:25

Ben je verliefd, PFP? :7

Maar die kans is wiskundig gezien klein.. Maarja, als iemand verliefd op jou is, dan ga je toch extra aandacht besteden aan dat persoon (als je hem niet gelijk weigert) en groeit er iets als verliefdheid...

denk ik.

PFP 20 November 2003 21:44

Citaat:

Originally posted by Tyskie
Ben je verliefd, PFP? :7

Maar die kans is wiskundig gezien klein.. Maarja, als iemand verliefd op jou is, dan ga je toch extra aandacht besteden aan dat persoon (als je hem niet gelijk weigert) en groeit er iets als verliefdheid...

denk ik.

ja, maar ik word depressief van het idee, hoe klein die kans eigenlijk weer is. Een vriend van mij zei dat je maar 1 keer in je leven zoiets meemaakt dat je beide echt verliefd bent en je zegt het zelf al er groeit iets van verliefdheid

Sedes 20 November 2003 21:58

Tja... kans is theoretisch klein, er groeit idd iets van liefde..

maar ik was dus 8maand voor dat ik gevrijd heb met m'n huidige vriendje er wel verliefd op.. uiteindelijk kwam er dus niets van en gaf ik "mijn verliefdheid" dus maar op...

Dan 8maand erna was hij wel op mij verliefd (en hebben we dan gevrijd ) ook al was ik op dat moment niet meer verliefd op hem.. maar dat gevoel van verliefd-zijn is dan toch wel geleidelijk aan bij mij teruggekomen (heeft wel 3maand geduurd)

maar dus denk ik wel, dat we allebei echt verliefd zijn op elkaar..

Impressions 21 November 2003 13:58

Re: hoe groot is nu de kans

Citaat:

Originally posted by PFP
Dat 2 mensen op elkaar verliefd zijn, volgens mij is die kans vrij klein. En dan bedoel ik echt verliefd en niet gewoon leuk vinden.

Die kans is klein, heel klein... Maar daarom moet je ook contact maken, waardoor die kans enorm toeneemt :yes:

Stapper 21 November 2003 14:10

verliefdheid is een menselijke emotie (teveel variable) en is daarom niet uit te drukken in een wiskundige kans berekening, dus is er geen kans

maar ze zeggen dat op elke potje wel een deksel past, dus dat is 1 op de 6 miljard

aardige kans, vind ik :yes::+

wocky 21 November 2003 15:00

Re: hoe groot is nu de kans

Citaat:

Originally posted by PFP

Tja wat versta je onder verliefd zijn.....
Ik denk dat het een gevoel dat doet voordoen alsof je op een andere planeet bent....dat had ik tenminste

En het komt zeker voor.....,maar of het vaak voorkomt weet ik niet...

biffyclyro 21 November 2003 17:09

ik denk dat je sowieso maar op een heeeel klein aantal mensen in je leven ECHT verliefd wordt, en dan is dus de kans dat het wederzijds is heel klein.

Impressions 21 November 2003 17:14

Citaat:

Originally posted by Stapper
verliefdheid is een menselijke emotie (teveel variable) en is daarom niet uit te drukken in een wiskundige kans berekening, dus is er geen kans

maar ze zeggen dat op elke potje wel een deksel past, dus dat is 1 op de 6 miljard

aardige kans, vind ik :yes::+

Als je het op die manier doet... Is dat fout, aangezien PFP's vraag geldt over wederzijdse liefde, dus dat word 1 op de 6miljard x 1 op de 6miljard = 1 op de 36.000.000.000.000.000.000 (18 nullen) 8)

Ach, de kans kan kleiner... :d

PFP 21 November 2003 17:16

dus de kans dat je verliefdheid meteen wederzijds is is kleiner dan de kans dat ik nu door aliens wordt ontvoerd.

PFP 21 November 2003 18:36

Citaat:

Originally posted by biffyclyro
ik denk dat je sowieso maar op een heeeel klein aantal mensen in je leven ECHT verliefd wordt, en dan is dus de kans dat het wederzijds is heel klein.
conclusie veel relatie zijn niet gebouwd op wederzijdse liefde, maar een slap aftreksel daarvan

Nightwolf 21 November 2003 18:39

PFP is tegen relaties? :? krijg t gevoel alsof je liever kluizenaar gaat worden :+

Babysmurfie 21 November 2003 18:49

De kans lijkt me groter dan de hierboven genoemde kansen, want je wordt toch verliefd op mensen die je kent, veel minder dan 6 miljard dus.
En je hebt meer kans om verliefd te worden om een heel goede vriend, en daar heb je er niet veel van.

anemic 21 November 2003 18:58

weet je je kan ook gevoelens opwekken hoor!
als je lang lief doet tegen een meisje gaan ze vanzelf wel ook liefde voelen!

PFP 21 November 2003 22:14

Citaat:

PFP is tegen relaties? :? krijg t gevoel alsof je liever kluizenaar gaat worden :+
Ik ben helemaal niet tegen relaties en wil al helemaal geen kluizenaar worden. Ik vraag me slechts af hoe groot de kans is op ECHTE liefde

DarkDragon 21 November 2003 22:38

Citaat:

Originally posted by Stapper

Verliefdheid valt ook uit te drukken in een chemische reactie
en daarvan kan je wel de kans berekenen... 8)
maar eigenlijk
is toch wel de vraag
wanneer ben je eigenlijk echt verliefd??
en zou jij eigenlijk gewoon samengaan met iem die je gewoon leuk vind???

psychobunny 22 November 2003 10:25

Citaat:

Originally posted by PFP
Ik ben helemaal niet tegen relaties en wil al helemaal geen kluizenaar worden. Ik vraag me slechts af hoe groot de kans is op ECHTE liefde
De kans op echte liefde is groot denk ik. Als je verliefd bent,en in het begin van een relatie bent,is er altijd wel iemand minder verliefd,maar dat groeit langzaam aan toch,anders blijf je niet samen. En na een 6tal maanden tot een jaar gaat die verliefdheid over,en dan zie je voor jezelf,is er liefde,en wil ik ermee verder...

Nightwolf 22 November 2003 10:43

Citaat:

Originally posted by PFP
dude, dat moet groeien, dat snap je toch ook wel zeker?

BaRBie 25 November 2003 16:00

ik denk dat die kans vrij groot is...

PFP 25 November 2003 16:02

Citaat:

dude, dat moet groeien, dat snap je toch ook wel zeker?
Ja, maar meestal krijgt het toch geen kans om te groeien :(

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:59.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.