![]() |
Grote Bop 2-D afdroog pool topic
discusier hier over wie er gaan winnen 30 november
Banaan en PFP of dat uitschot van een BoP en 2-D zeg het me :7 |
ik gok op banaan & pfp
2-D en BoP spelen 4-4-2, een tactiek dat vaak slecht werkt. banaan en pfp spelen gewoon in de aanval met een goede verdediging en een topkeeper. en hun zullen waarschijnlijk hun straat pool talenten omhoog halen, want poolen leer je op straat. ik ga voor banaan en pfp |
daar heb je helemaal gelijk in, wij spelen ook vooral langs de flanken met snelheid en jou vrijetrappen en voorzetjes zijn echt top
|
ja we hebben goed gepresteerd in de UEFA cup, en we wonnen zelfs. BoP en 2-D kwamen in de CL helaas niet verder dan de eerste ronde. maar wij gaan gewoon vet counteren, en jij moet die kopballetjes gewoon goed en hard inkoppen, zoals altijd. onze coach verwacht veel van ons.
wordt trouwens tijd dattik me schoenen schoon ga maken van nike met ijzeren noppen. er zit nog aarde onder van de vorige poolgame |
Citaat:
|
wees wel op de hoede voor Scheids Michel, want die is een zeer goeie Doodfluiter :]
|
Citaat:
|
en omdat je doorhaalde...
tevens moet ik wel even opletten op PFP want die staat er (heb gehoord en gezien op tvbeelden) om bekend spelers buiten het zicht van de scheids op hun schenen te trappen.. :no: |
Citaat:
|
moeten wel zeggen dat jullie een ZEER sterke Counter in huis hebben... juist vanwege die snelheid
en een fluwelen vrije trap.. :p |
Citaat:
|
Banaan en PFP.
omdat 2-D et aan zn pols heeft. Verder zou ik 't niet weten. :Y) |
Ik moet zeggen dat PFP en Banaan wel een uitgekiende campagne voeren... Ik supporter dus ook dit, nu al legendarische, tweetal.
|
Dan toch maar ff reageren in dit topic.
Gasten, jullie kunnen lekker opscheppen, maar laat 30 november jullie keu maar spreken in plaats van jullie toetsenbord. Dan zien we wel wie er aan het langste eind trekt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb geen idee.
Het enige dak van dat spelletje weet is = Balletje moet in gaatje :p Maar kzal jullie aanmoedigen hoor mannen! |
Citaat:
Citaat:
|
BoP gaat weer op jacht hoor 8-)
|
Ik ben de koning, ik doe alles met mijn keu, ik eet ook met keuen
|
Citaat:
(wtf is een keu eingelijk) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De keu is nog altijd de stok waarmee je poolt ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij heet t krijtje gewoon krijtje 8-)
|
Citaat:
|
2D :7
|
Citaat:
|
ons een beetje belachelijk maken :kwaaist:
|
Citaat:
maar dat is nou niet bepaald moeilijk 8-) :z ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:45. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.