![]() |
Koempels meppen in Alkmaar
Bartje518 en zn maten komen er zo aan. :+ wie doet er mee?8)
|
Ik kom vanavond ook he
|
wat is/zijn (een) koempel(s)? :?
|
wel voorzichtig, mijn paps en mams lopen er nu ook rond !
|
Dat die Roda supporters durven te gaan.. met al die gevaarlijke BEN siders:o 8{
|
koempels zijn mijnwerkers :+
en lizzje komt toch niet :( en Ben-siders hebben alleen grote bek en stelen vlaggen en worden na het vlaggen jatten in elkaar gemept 8) niet echt supergevaarlijk als zelfs Cross-siders ze te sterk zijn hé? :p |
had eerder gezegd was ik gekomen,heb nu al verjaardag
|
Citaat:
laat de koempels met rust jah! me opa was er eentje en die was cool!:yes: der lopen hier nog genoeg mensen rond die van de koempel stoflongen hebben.. en roda.. tjah daar hoor ik niet bij..:p dus die mogen jullie meppen..:p wel alleen die in het geheel geel zwart he :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hehe, niks koempels meppen :+ Twas uiteraard hardstikke gezellig :yes: Eerst heel gedoe om een kaart voor Phitje te regelen, toen we die eindelijk hadden hem nog zien te vinden. Daarna met groepje naar friture waar bert een cursus netjes eten gaf :9 Toen met Phit naar het waagplein, café naast de bascule waar wat Az-ers zaten, en waar mijn maat ff wat contacten legde met een gestoord figuur :D Bert ging bier halen, betaalde met €10,- en kreeg €9,30 terug en 3 bier :D Lekker goedkoop daar in Alkmaar joh! 8) Daarna had die Az-er nog wat 'snoepjes' voor Bart (= mijn maat, heet ook bart), maar die besloot dat toch maar niet aan te nemen, aangezien het ongeveer gelijk stond aan 30 strijkers. Az-er stak ze toch ff af op weg naar het stadion, wat het overige publiek in de stad minder kon waarderen :+ Daarna naar de nieuwe Waag ofzo? Waar andere az-ers en koempels zaten.. En toen naar de hout, alwaar Phitje ook bleek te kunnen juichen voor Roda (in Kerkrade wasie vorig jaar minder blij :9:D), helaas voor hem bleek zijn NEC uiteindelijk toch verloren te hebben (weet ie dat inmiddels 8-)).. Oftewel: een gezellig avondje Alkmaar :thumbsup:
|
1 Bijlage(en)
Bert phitje en andere bart in uitvak 8), na de 0-3 voor Roda.
|
1 Bijlage(en)
en nog es 8)
|
|
twas idd gezellie:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:50. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.