![]() |
Mijn zusje is gek...
Mijn mama en papa speciaal naar de winkel gereden om de nieuwe Harry Potterboek te gaan halen...
668 blz... Ze had hem vanmorgen al uit :x 8-) |
|
Re: Mijn zusje is gek...
Citaat:
De Engelse versie heb ik al 4x gelezen en de NL versie nu 1x :) |
ik ben nou bezig.. Mijn papa had hem ook gister morgen gehaald maar had geen tijd om gister te beginnen..
|
Toevallig ging ik vanmorgen nog foto's kijken op het forum en daar zag ik jou zusje weer, die is minimaal net zo mooi als jou :7
Alleen weer jammer dat ze dan zo'n boekennerd is 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik had de engelse ook in 2 dagen uit ofzo :)
maar ik ga m denk ik niet in het nederlands lezen daar hou ik niet zo van |
Ik wil m ook,maar aangezien ik examens heb krijgk voor de moment nix dat me zou kunnen afleiden :(
|
Wat is er leuk aan harry potter boeken :{
|
cool toch
|
ik heb alleen het 1e boek gelezen :?
|
ik ben bijna op de helft :)
|
man man wat hebben meisjes met harry potterboeken :x
|
Citaat:
|
:( wij hebben um ook thuis.. maar mijn mams wil um eerst lezen.. dan mag ik pas... ze moet wel opschieten anders pak ik um dadelijk af:yes:
ze leest me alle lettertjes weg:D |
ik heb de duitse al 2x gelezen, en de engelse 1x. de spaanse versie 3x want die was t leukst :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
damn... nou als ik een boek lees dan doe ik er een half jaar over ik ben met de boek van LOTR nog steeds op de helft :z
|
Citaat:
maar HP boeken zijn wel lekker makkelijk te lezen, ik heb ze ook alle 4 gelezen en je kan ze lekker snel doorlezen, maar 1 boek in 1 dag is wel erg snel |
HP sucks :{ Vind er geen ene fuck aan, mijn ouders hebben de film en alle boeken al|:(
Ik wordt er schijt ziek van, ze dwingen me bijna om ze ook te gaan lezen, bekijk het ff:d |
|:( Harry Homo boeken |:(
|
Citaat:
dus ik ben nou ook verslaafd :) |
Citaat:
Nee dank u :no: |
Citaat:
jah ik heb gewoon moeite ermee om te lezen... ik kom er gewoon niet doorheen.. :z :) lol nahjah |
Citaat:
|
ik heb nog nooit een harry potter boek gelezen
en ik denk niet dat ik dat ooit ga doen :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:25. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.