![]() |
Sinterklaas is dood
:(
|
heb je z'n lijk zien liggen?
|
Hoe komt zn paard eingelijk op het dak :?
|
trampoline :p
|
de kerstman is ook veel te dik voor de schoorsteen, hoe doen ze dat dan?
|
Citaat:
|
Kerstman komt gewoon door de voordeur. :Y)
|
Sinterklaas was een bodybuilder
|
Citaat:
|
mis ik iets? :?
|
Citaat:
|
kerstman is een piloot! :p
|
wassie dat nie allang?O-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Discussie:
Urban: Et zijn schoorsteenvegers, daarom zijn Zwarte Pieten zwart Banaan: et zijn gewoon Afrikaanse slaafjes ik heb gelijk, want ik heb gelijk |
Citaat:
|
Citaat:
dubbelzoveel :Y) |
Citaat:
|
whatever..
maaruh.. dat vraag ik me dus af als het slaven zijn, hoe komt de sint dan aan al dat geld om ze te kopen? want hij betaalt al al die cadeau's, invoerbelastingen, btw accijns en bpm op de brandstof voor de boot, havengelden, huur voor zijn kasteel en eten voor die slaven.. hoe krijgt die dude dat allemaal voor elkaar als ie eigenlijk geen ene moer doet? :p |
Citaat:
|
hij woont in spanje, en daar mag da allemaal. hij is nie gek, die sint. sommige gaan naar belgie, adneren naar spanje O-)
|
wegwijsslaaf, hoge-hoogteslaaf, slaafje-van-alles, prof.-slaaf, muziekslaaf, keukenslaaf 1 t/m 123127, allemaal slaven!
dan is de Sint eigenlijk gewoon een vuile slavendrijver! :[ |
Citaat:
|
ej banaan, was da je bedoeling toen je deze topic begon. ons ff attenderen dat ie n dooie turk is? leuk joh:loser:
|
en die slaven zijn kinderlokkers! :yes: :yes: :rolleyes:
|
Citaat:
|
hij heeft een baard, om te bedekken dat ie eigenlijk gewoon een lijk is, is altijd in het rood, om zo de bloedsporen uit te wissen en
hij rijdt op een schimmel, die was ook dood en zo beschimmeld geworden dat het gewoon weer ging leven :p ligt voor de hand toch? :p |
Citaat:
IEUW!!! |:( |
Citaat:
|
Citaat:
en wat vinden jullie ervan dat de etnische minderheden liever groene en blauwe "zwarte pieten" zien omdat dit anders discriminerend is? |
Citaat:
|
Citaat:
w8 eens ff.. jij stelt dus voor dat zwarte mannetjes in witte konijnenpakjes gaan rondlopen? denk dat die kindertjes dan helemaal doodsangsten uitslaan.. en over dat oranje en andere kleuren enzo.. dat oranje mag alleen als NEDERLAND speelt :p dan mag't van mij, maar anders is het nie echt normaaltjes meer.. een oranje mens.. geel ok, maar dan nie geel zoals dit :p |
Re: Sinterklaas is dood
Citaat:
|
Re: Re: Sinterklaas is dood
Citaat:
dit is dus eigenlijk nie goe... gewoon weer ff een totaal dooie topic omhooghalen met een totaal nutteloze opmerking! :{ |
Slotje8|
|
totaal dooie :rolleyes: 1 dag oud :x
|
Citaat:
|
conclusie.. dood..
maar als je het dan toch omhoog wilt halen.. doe het dan met een NUTTIGE opmerking of post.. :{ |
@banaan
zwarte pieten zijn zwart omdat het van oorsprong moren zouden zijn (toch youssef? :P ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:24. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.