![]() |
Smilie vraagje
Maak alsjeblieft iets beter code voor :loser:
iets als L: ) ofzow (zonder spaties) |
En verander ook meteen de andere codes :{
|
je kan ook gewoon klikken...:d
|
Citaat:
:{ |
: loser : beetje stom :loser:
|
Re: Smilie vraagje
Citaat:
en als je voor de anderen betere weet, post en discusseer dat hier maar dan, ik blijf niet bezig met veranderen |
Re: Re: Smilie vraagje
Citaat:
:yes: => :Y :wave: => :W :huh: => ? :love: => O+ :no: => :N :thumbsup: => ^O^ :rolleyes: => ? :aai: => ? :respect: => _O_ :loser: => :L of L:) :kwaaist: => ? :notgood: => ? Die woorden moeten er gewoon uit. :notgood: |
Re: Re: Re: Smilie vraagje
Citaat:
:notgood: => (N) ? 8) |
Voor mij hoeft t nie, ik ben ze zo gewend :{ En anders klik ik er inderdaad wel op.
|
Re: Re: Re: Smilie vraagje
eigenlijk moeten de meesten aangepast worden.. want 8) behoort eigenlijk zo te zijn -> B)
en.. :] -> >: ) :* -> :> 8-) -> 8 ) :love: -> O+ enz.. |
Re: Re: Re: Re: Smilie vraagje
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Smilie vraagje
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Smilie vraagje
Citaat:
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smilie vraagje
Citaat:
Ik wilde die smilies ooit toevoegen volgens de richtlijnen, en toen werkte >:) niet. Misschien moet Nightwolf inderdaad even klooien met de volgorde van de smilies 8) |
nee geen :L man, hoe kom je daarbij youssef :p
tis eerst de L dan de ogen : dan de mond ) :p |
Citaat:
|
Citaat:
L: ) wnat voor :L is vast ook ngo wel een leuke smilie :+ |
:loser:
|
http://www.heerenvanh7.nl/smilies/sintsmile.gif http://www.heerenvanh7.nl/smilies/kerst.gif
Op zich zou ik het wel leuk vinden als er telkens een paar tijdelijke smilies bij zouden kunnen... Spijtig dat alleen spill zoiets kan regelen.. Als een beheerder van hier zoiets zou kunnen regelen zou zoiets best in te voeren kunnen zijn. Nu helaas niet ben ik bang. |
vindt die smilie-codes wel goed zo eigenlijk, misschien dat voor :kwaaist: wel ene andere kan worden gevonde, maar verder is het wel goed zo
|
gewoon een mapje @ ll.com server waar admin in kunnen.. is het spill probleem opgelost.. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:06. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.