![]() |
Godverdommeee
:'(
Ik haaaaat... Ik haaaaaaat... Ik haaaaat alles :[ :'( :'( |
mij ook? :(
|
:aai: hoe komt t?
|
ach het komt wel goed joh :aai:
|
Citaat:
... NOT :[ |
:aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai: :aai:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jij kunt tenminste nog een laag uitgesneden topje aandoen!!! :{
:$ :o 8) :love: :aai: :* :* :* :* :* |
Citaat:
|
Ma meisken toch. Trek het u toch allemaal ni aan. Ik weet dat het niet makkelijk is, maar probeer het toch.
Mensen die verkeerd tegen u doen, zijn echt ni waard vrienden ofzo te zijn hoor, echt ni. :aai: |
:* :* :* :* :* :* :* :* KUSJES VOOR JOU!
|
:aai: :*
|
Het komt wel goed. *hug*:aai:
|
:loser: :+
wil ik aardig tegen je doen ga je me blokken:p |
maaruh... k durf het haast niet te vragen..
wat is er eigenlijk aan de hand... (nie weer verdrietig worden please!) |
Citaat:
dan heeft die zin GEEN dubbele betekenis :( Als jij me dan nog eens gaat uitmaken voor kind met aandachttekort, hoef je bij mij helemaal al niet meer te zijn. Doe zo lullig niet... Begreep? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kan ik (of iemand) je misschien helpen:) opbeuren ofzow?:aai: |
Citaat:
en saar, lees mn sig;):* :aai: :9 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
meidjuh toch :o
|
Citaat:
Ik ben trouwes stiekum getrouwd met Doll dus sjutup :p (hij weet 't alleen zelf nog niet :$ ) |
Citaat:
|
Wat moeten we nou met zo'n topic praat er over met die persoon zelf ofzo of met je vriendinnen maar val er geen onbekende op internet er mee lastig :aai:
|
Ik ben getrouwd met Zetterberg...
|
Citaat:
|
Saar ik vind je een heel lief meisje. Maar deze aanvallen heb je me toch iets te vaak. Van die aandachts geile momenten ... dit is niet om je aan te vallen. Alleen om te zeggen dat ik vind dat het opvalt :* :love:
|
Citaat:
Niemand heeft een kontje als Doll :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Martens => :yes: |
Citaat:
Sandy :{ |
Citaat:
|
Citaat:
Of Lovre :D |
Citaat:
|
sometimes bad things happen
and nothing u can do bout it just remember the things that did go well, the things u have not that easy |
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:21. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.