![]() |
Rijlessen!
heb er al wat mensen over gehoord, dus dacht ik ik begin maar n thread :thumbsup:
heb nu 4 lessen gehad, en rijden kan ik al :9 alleen met verkeer omgaan is wa moeilijker. vorige keer (toen ging k lessen voor ik op ging voor mn theorie) was k kei zenuwachig en had k bekant n fietser omgereden omdat ik rechtsafging. k zag geen zak in me spiegels omdat er druppels opzaten (en ik was ook vergeten te kijken O-) ) (heb mn theorie trouwens gehaald 4 fout) als t goed is mag ik rond februari op, en heb voor 22 lessen (van 1,5 uur) betaald (pakket). mijn rijinstructrice is een kei chagrijnig wijf, maarja ze was de enige van die rijschool die in de buurt zat :notgood: voor de rest kan ze wel ns aardig zijnhoor. vind het nog wel heel moeilijk, omda tik de auto (nog) niet in kan schatten en niet weet hoe snel ik ben. ben ook nog onzeker. en t grootste probleem is dat ik van veraf de grijstinten niet uit elkaar kan houden (bijvoorbeeld verschil tussen een bocht en rotonde zie ik niet.. maar tis wel vet!! |
Ik heb morgen me 6e les, en ik bak er nog niks van O-)
|
kheb nu iets meer als ene maand mijn rijbewijs :thumbsup:
succes jullie :) |
hoeveel dooien heb je al?
ik heb in 16 lessen 180 gewonden, maar nog geen dooien :p :] |
Citaat:
|
heb m nu 8 maanden
|
heb mijn rijbewijs al 1,5 jaar geloof ik
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:54. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.