![]() |
Ik heb mijn vriendinnetje terug !
Wou ik even meedelen... :D
*blij blij blij* Kga de uitleg hier niet zetten, maar een grooooot misverstand is opgelost en ze gaf mij zelfs een knuffel, ook al was ik erg gemeen geweest tegen haar :o *stiekem haar wel gemist* :d :$ :Y) |
Das mooi , :thumbsup:
ruzie is nooit leuk :no: |
dus
|
Citaat:
Ze zei dat ze me begreep waarom ik zo deed tegen haar maar dat ze niet dierf komen zeggen hoe het écht in elkaar zat Misschien had ik de feiten van in't begin al van twee kanten moeten horen ofzo, wel lomp van me.. Maar ik was echt zoooo kwaad... :{ Hoewel ik nu ineens 4 vrienden van de ene kant kwijt ben (waar ik toch nx aan had achteraf gezien :[ ) heb ik wel mijn échte vriendinnetje terug, die blijkbaar de waarheid sprak.. :D |
|
Citaat:
but saar :thumbsup: |
ik zou een feestje bouwen :thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb jij ff geluk,99% van de meisjes die ik ken zijn achterbakse teven,en daar kom ik jammer genoeg meestal te laat achter 8|
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: sorry die was een btje gemeen |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb nu één vriendinnetje : Joke Voor de rest heb ik nie echt een *vast* meisje waar ik tegen praat... Michiam blijft me beste-opper-maatje :d Evy heb ik gedumpt... Ze deed superarrogant... Alleen ik mag arrogant zijn, als je dat niet aanstaat ga je maar weg :love: |
Citaat:
|
Citaat:
Was niet helemaal serieus bedoelt hoor... Evy zat de hele tijd maar te lachen als ik minder punten dan haar had... Als zij 7.9 had, en ik 7.5 bijvoorbeeld, begon ze me gewoon klink in mijn gezicht uit te lachen. En van die shit... Echt arrogant van haar... :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:24. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.