![]() |
liever blind of doof
ben je liever blind of doof? :notgood:
|
liever niet
|
slechthorend :)
tis cool om gebarentaal te leren want dan kan je altijd in de klas praten zonder dat de leraar/lerares weet :] |
Citaat:
|
Doof
En ja Kamui,daar doen ze't wel voor hoor :O |
dus men kiest allemaal voor doof?
ik ben liever slechtziend en een beetje slechthorend, ik zou me niet kunnen voorstellen om Niet meer naar muziek of wat dan ook te kunnen luisteren... |
slecht horend.. als ikzie hoeveel ritme een slechthorenden vriend van mij heeft.. sju! die is echt een mega wonder daarin.. hijs zelfs DJ en is gewoon slechthorend(met hoorapparaat).
en jah blind nee.. dat zou ik niet kunnen ik kijk vaaker liever dan dat ik iets hoor :yes: |
doof
|
blind, als ik doof wordt pleeg ik zelfmoord ;)
|
Jeetje, wat zijn de mensen die kiezen voor liever blind toch een stel mongolen. :| Hoezo, muziek beheerst je leven :|
|
Citaat:
een dove kan nog wel muziek "voelen" en als jeniks kan zien.. .lijkt me echt erg.. dan ben je echt constand afhankelijk van anderen.:notgood: |
Liever dood...
|
als ik moest kiezen liever dood, zou echt niet zonder zicht willen leven(zonder gehoor ook niet maar goed)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de enige "voordelen" van doof zijn zijn volgens mij dat je hoord als mensen je achterna zitten en dat je hoort als mensen over je roddelen. eeen relatie zit er echt nie meer in lijkt me als je niks ziet. of met een kei lelijke gast die goed aanvoelt :| emt zien kan je tenmisnte nog "normaal" functioneren je kan een baan hebben enzo. als je blind bent niet. ja of op de radio. |
liefst geen een maar toch doof :+
|
Doof
|
alletwee en liefst nog stom ook
|
Citaat:
|
Naja eigenlijk ben ik al blind en doof :loser:
|
Re: liever blind of doof
Citaat:
|
Citaat:
|
kben al kippig..
dus deze stelling gaat niet voor me op :p |
Citaat:
|
Blind..Ik kan niet zonder muziek
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik snap niet echt dat je liever blind bent. je kan het aan/uit knopje van de radio niet eens meer zien8) |
Citaat:
helemaal mee eens :s.. zou gek worden..:[ |
Citaat:
|
woeiiii ja ok das waar
:yes: |
Citaat:
dood moet dus doof zijn |
Citaat:
|
wuhahaha DooZZZZzzz Jah trusteeeeeeee
:] |
nog liever anaal genomen
|
dan ben ik ook liever doof
|
Blind, want dan kank in ieder geval nog waarnemen wat er om me heen gebeurd :) en ze hebben nu oowk iets uitgevonden waarmee een blinde kleuren kan herkennen ;) so...
en als je dan stinkend rijk zou zijn, kun je een chip in je oog laten zetten. Kans is wel klein dat je weer kan zien, maar zou het risico wel nemen |
Doof
Want ken een jongen die doof is en ken dus een beetje gebarentaal.. Ja ik zal het muziek harstikke missen maar ik ben toch liever doof denk ik! |
liever
|
'K weet niet...
Blind want je dan beter contact kan hebben met de mensen in je omgeving Doof want je dan nog alles kan zien (en zicht is erg belangrijk voor mij) |
liever geen van beide...
maargoed als ik moest kiezen liever doof.... |
doe maar oostindisch doof en kleurenblind
|
Citaat:
Bij mij op koor zit een meid die blind is..Maar ze doet wel gewoon met alles mee en tis echt een superleuk mens! Daarom kies ik voor blind, omdat ik zelf van dichtbij mee maak hoe zíj nog leeft dan.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Liefst natuurlijk geen van beide....
Maar ben liever doof dan blind |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:08. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.