![]() |
Dude....
Forza is gebanned :huh: zie ik nu pas, vandaar dat het ister zo rustig was :yes:
|
1 zwaluw maakt nog geen zomer
|
wtf, nou alweer ... wat een kut forum 8| :respect:
|
de sereniteit he?
|
Vaag zeg, wegens racistische opmerkingen via de pm, dus misbruik van het pm-systeem. Als dat zo is dan is een PM toch geen private message meer als de fb dat kunnen lezen :+
|
Wou ik dus ook net zeggen ... PM's mogen helemaal niet gelezen worden dat ik schending vd privacy :wave:
|
ja er worden hier wel meer mensen wegens dubieuze redenen gebanned
|
weet je,
Stevie is ook nog steeds gebanned... nog 2 weken!:] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou wordt stevie alleen nog maar langer gebanned.. hij heeft alweer een nieuwe account aangemaakt... he ABC'tje:]
|
Citaat:
|
goed idee
en overigens..over de beslissing rondom een ban wordt niet gecorrespondeert. |
Citaat:
|
Citaat:
edit: Aha, tuurlijk kunnen PM's doorgestuurd worden|:( Stom stom stom........ |
Citaat:
en wat bovendien als een dergelijke PM naar een FB is gestuurt? |
Zie mijn post boven :) Stom dat ik daar niet eerder aan had gedacht|:(
|
Citaat:
|
Citaat:
#1, nee dit kunnen ze niet #2, ja dat kan..maar dan kan er fraude voorkomen;aanpassing van het bericht e.d, screenshots o.i.d zou het tegenkunnen gaan...maar ik denk dat de staff doorgaans wel weet wanneer en hoe juist te reageren op een dergelijke kwestie.. |
Citaat:
|
overigens is dit de reden van forza voor zijn 3e OW, die resulteerde in een ban
het blijft natuurlijk altijd een optelsom van zaken waardoor je uiteindelijk gebanned wordt. |
Mmm, ja, hoe kun je weten of ie ge-edit is of niet:? Zou net zo goed kunnen dat Bobba dadelijk een PM naar dextor stuurt dat ik hem verrot scheld voor weet ik veel wat. Wat dan?
Forza, is gebanned, maakt niet uit hoe je het bekijkt :z Even wat rust :yes::p |
Dext0r heeft het juist uit de doeken gedaan..
er kan niet over gecorrespondeert worden... Vragen en Klachten via PM.. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:28. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.