![]() |
Zomer..... meeting :) lol
Lol, behooooooooooorlijk vroeg... maar er schoot me zo wat te binnen..
'k dacht dat het later... ooit weleens... leuk zou kunnen zijn om.... in de zomer een meeting te houden op het strand :d lekker zonnetje, lekker relaxen opt zand |
dan gaan er bijna alleen maar jongens volgens mij :z maar de zomer is nog erg ver weg :?:+
|
tja het waws een idee.., ennem, ideen moet je niet laten schieten :)
|
Hoezo gan er alleen jongens denk je ?
|
geen idee, vermoeden heb ik....kan t natuurlijk fout hebben, is niet erg dan hopelijk :)
Citaat:
|
maarrem! ok, onthouden dit dus :p, samen kun je het betr onthouden :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
geloof dat er vorig jaar ook zo'n soort topic was wat hier over ging. toen haakten veel meiden af als ik t me goed herinner :+ |
neah.. om de simpele reden: geen zin.. :p
|
Citaat:
|
kan jij die instelling aan andere meiden geven? dank u :*:+
|
Citaat:
|
meiden in bikini? :huh:
ok! ik heb inene weer zin :p :p :p |
Citaat:
|
Citaat:
NO WAY :+ |
echt wel, niet zeuren over dikke billen
|
ja zomermeeting in 2050 !! WHAHAHAHA :loser: :loser: :loser: :loser: :loser: :loser:
|
Citaat:
|
Het is zo dat er bepaalde meiden zijn die dus nooit op zo'n meeting komen omdat ze geen zin hebben om hun lichaam te laten zien...weleens vaker meegemaakt.
Anyway...leuk plan ... I'll be there8-) |
Is nog vééél te ver weg, maar is natuurlijk een leuk idee!
|
neuh ik ga mooi nie mee :no:
|
ik gok dat ik de hele vakantie andere plannen heb
|
Citaat:
|
Citaat:
maar denk niet dat veel mensen komen, al was de zwem meeting van dit jaar ook druk bezogd |
Nah viel wel mee..stuk of 15 mensen gingen mee dacht ik? Heb weleens drukkere meetings gehad;) MAar evengoed gezellig :)
|
Zwemmen vind ik anders als 'Naar het strand gaan'
Ik ben een van die meiden die Loeloe bedoelde die niet graag hun lichaam laten zien, maar naar het strand ga ik toch gewoon in een strandjurkje of -rokje, hoef ik niet per se te zwemmen! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.