![]() |
Morgen
Begin ik aan mn stage in een school en ik ben zoooooooo aan't stressen :) *huppelt*
K moet wel mn piercings uitdoen maarjah :( T zijn wel 7 bolletjes van kinderen waar ik twee maand mag bijstaan :) |
succes
ik mag zelf dinsdag beginnen met stage moet les geven voor mensen die ouder zijn dan dat ik ben :+ |
succes beiden :) en iedereen die nog meer stage doet en of gaat doen binnenkort :+
|
lukt vast wel !!!!!!!!!!!
:yes: :yes: succes:wave: :wave: |
hoelang duurt jullie stage eigelijk want bij mij school gaan de zesdejaars (of de laatstejaars) iedere week donderdag op stage :{ ik weet niet waarom ik dit zeg :x
|
Citaat:
|
dan mag je niet roken bij die kinders he
|
Citaat:
Op mijn school moeten beroepsklassen ook op één dag in de week op stage... Ik doe geen BSO... ik moet in maart 8) Ik mag secretaresje gaan spelen op de KBC 8-) |
waar saartje ? dan kan ik eens langkomen en klagen tegen de boss dat de secretaresse niet deugt :]
|
Hmm ik heb vanaf februari een half jaar stage in groep 4:)
|
Citaat:
Bij mij is het een brugklasje, allemaal 5,6 jaar :) Wel hebbenz e allemaal leerproblemen en concentratiestoornissen. |
Groep 4 is...hmmm 8/9 jaar denk ik.
Wel koel opzich maar jah ik wil later liever gaan werken met wat oudere kindjes ;) (zeg mara vanaf 12 jaar zoiets)..en al zeeeeeker geen lesgeven ;) |
Citaat:
|
Citaat:
En jij kan toch niet aan mij aan normaal... Want ik zit bij de verzekeringen 8{ ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:21. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.