![]() |
Soms is het hier dood .. :)
Iedereen tot leven wek!:)
|
die zijn ook soms dood.. :{
|
ik leef hoor! :d
|
It's alive
|
:z huh? Wat?
|
Hey Sinix, zit je nu hier tegenwoordig :o :p
|
Citaat:
|
pppff...
waarom LL als laatste optie? :{ :[ |
Citaat:
Zit je daarom proxies te zoeken? :o |
Citaat:
|
Citaat:
ik krijg dit te zien : Je bent verbannen van het forum. Standaard duurt een ban 24 uur. Denk je dat er een fout is gemaakt? Neem dan contact op met het beheer, waarin je vertelt wie je bent (hoe je heet op het forum, wat je IP-adres is) en sinds wanneer je niet meer op het forum kunt komen. Controleer in ieder geval eerst je email. Er kan een waarschuwing binnengekomen zijn van het beheer. Het kan zijn dat dit bericht niet voor jou bedoeld is, bijvoorbeeld als je een proxy gebruikt. Dit los je dan op door de proxy uit te schakelen: Internet Explorer (Engelse versie): Tools -> Internet options -> Connection -> LAN Settings -> 'Use a proxy server' uitvinken. Internet Explorer (Nederlandse versie): Extra -> Internet opties -> Verbinding -> LAN instellingen -> 'Een proxy server gebruiken' uitvinken. al een week ?:P klopt geen rukeend van ;) |
Vaag :o
Maar er zijn zat websites met wwwboarden waar elke dag updated lijsten te vinden zijn met werkende proxies. :o Weet alleen niet zo de URL's .. die staan thuis op mijn computer. |
ik heb last van hetzelfde euvel. :(
stiekem blijf ik hopen op een tijdelijke permanente ban. |
Citaat:
Ik kan bv , via de kabel wel forummen maar niet via mijn dsl verbinding |
mijn kennis van computers reikt niet bepaald ver, maar naar mijn ervaringen hebben proxy's geen nut.
ze verbergen namelijk je ip# en die heb je juist nodig om te kunnen posten. zonder een ip# moet je om de refresh weer inloggen; dit maakt het posten onmogelijk. |
Citaat:
|
een echte vent laat zich niet raken door zo'n bannetje. zelfs niet na anderhalve maand!! :'(
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je me gelijk geeft fledder:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
dunno ?:p
|
is dit nie een beetje chatten.. kan je net zo goed op Msn doen man.. :{
|
Citaat:
bovendien heb ik sinix liever niet in mijn lijst. :* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gij vrouw :{
|
Citaat:
|
Citaat:
ik dacht dat ik de enige voor je was :'( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:25. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.