Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Gezondheid & Lifestyle (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=143)
-   -   Rot prik (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=40223)

Suzanne_J 2 December 2003 09:42

Rot prik

hmmja .. ik moest er dus nog inhalen .. en die die ik nu (nou ja over 2 weken ) krijg moet in un spier ..

ik zie er heel erg tegen op

iemand nog tips ?

Pakspul 2 December 2003 09:46

niet huilen gewoon er in raggen dat ding :{

Sander 2 December 2003 10:10

Proberen te ontspannen, krijgen doe je hem toch wel.
Je gewoon niet druk maken. Heb laatst 5 spuiten in mijn kaak gehad voor een operatie. viel reuze mee.

Legolas 2 December 2003 10:17

Ben je daar bang voor ?
nergens voor nodig joh

wat voor spuit moet je precies ?

als ie in 'n spier moet ( monnikskapspier ? ) .. goed je arm ontspannen ... voel je er bijna nix van

en als je 't vervelend vind om te zien .. gewoon je ogen dicht doen

succes

BlackMystery 2 December 2003 10:31

denken aan dingen die erger zijn dan pijn
zo doe ik het toch altijd

JEANUS 2 December 2003 11:00

Whehehee , ik hebg ister me laatste hepatitus A en B gehad , die gaan in de spier van je bovenarm (is dat de monnikkapspier ? ) , het deed alleen maar een beetje zeer , maar niet schokkend ofzo!!! Alleen daarna deed me arm wel zeer , maar dta kwma omdta me arm al zeer deed ( van het bowlen :| Whehehee )

En begin dit jaar heb ik er 4 tegelijk gehad , (naja achter mekaar dus ) en daarvan deed er maar eentje zeer.
Dus grote kans dat het meevalt :)

Legolas 2 December 2003 11:10

Citaat:

Originally posted by JEANUS
Whehehee , ik hebg ister me laatste hepatitus A en B gehad , die gaan in de spier van je bovenarm (is dat de monnikkapspier ? ) , het deed alleen maar een beetje zeer , maar niet schokkend ofzo!!! Alleen daarna deed me arm wel zeer , maar dta kwma omdta me arm al zeer deed ( van het bowlen :| Whehehee )

En begin dit jaar heb ik er 4 tegelijk gehad , (naja achter mekaar dus ) en daarvan deed er maar eentje zeer.
Dus grote kans dat het meevalt :)

Nu maar hopen dat ie pakt he .. anders ben je WEER de sigaar.
die voelde ik trouwens helemaal niet (weekje terug gehad, HB dus, 1e van de 2e poging, ahum ) wel beetje spierpijn na 'n uurtje ofzo ( da's normaal hoor)

en ja da's je monnikskapspier

Irene!!!! 2 December 2003 16:19

das toch niets ergs aan ;) weg kijken, ontspannen en denk aan een leuk liedje ofzo :)
voordat je weet is t voorbij :thumbsup:

Eelcotje 2 December 2003 17:34

Re: Rot prik

Citaat:

Originally posted by Suzanne_J
hmmja .. ik moest er dus nog inhalen .. en die die ik nu (nou ja over 2 weken ) krijg moet in un spier ..

iemand nog tips ?

tering zeg...

owke tip:

dat ding ziet er enger uit dan het voelt.
Want je zult nauwelijks iets voelen.. dat hij eraan loopt met de spuit is misschien beetje eng voor je.

Impressions 3 December 2003 14:57

Gewoon je arm ontspannen, en stil zitten en hopen dat de spuiter niet te hardhandig is

Ik had vorig jaar een prik gehad, en toen wou ik laten zien hoe breed mijn arm was, dus spande ik mijn armspieren. Toen deed de prik wel veel pijn... |:(

Eelcotje 3 December 2003 15:02

Citaat:

Originally posted by elvenkindje
Gewoon je arm ontspannen, en stil zitten en hopen dat de spuiter niet te hardhandig is

Ik had vorig jaar een prik gehad, en toen wou ik laten zien hoe breed mijn arm was, dus spande ik mijn armspieren. Toen deed de prik wel veel pijn... |:(

doh sukkel..

greeneyegrl 4 December 2003 07:34

Re: Rot prik

Citaat:

Originally posted by Suzanne_J

iemand nog tips ?

oh jah lijkt me niet zo fijn, maar ik heb er nog nooit in gehad.
Maar wat hier boven staat idd, goed ontspannen (werkt ook bij andere spuiten)

dus succes alvast..!

BlackMystery 4 December 2003 09:48

Citaat:

Originally posted by elvenkindje

voor wie wouw je dan wel opscheppen?
toch niet voor die lekkere verpleegstertjes? want dan moet je denken dat een paar hondert man dat in dat ziekenhuis ook doet en het haar job is om niet onder de indruk te zijn :)

Legolas 4 December 2003 10:19

Re: Re: Rot prik

Citaat:

Originally posted by greeneyegrl
oh jah lijkt me niet zo fijn, maar ik heb er nog nooit in gehad.
Maar wat hier boven staat idd, goed ontspannen (werkt ook bij andere spuiten)

dus succes alvast..!

heb je denk ik wel hoor .
Bijna alle inentingen ( behalve BMR, en nog een paar) worden in een spier gezet .

maar als je je goed ontspant voel je alleen 'n klein prikje als de naald door je vel gaat. nix om bang voor te zijn hoor ;)

Impressions 4 December 2003 14:25

Citaat:

Originally posted by BlackMystery
voor wie wouw je dan wel opscheppen?
toch niet voor die lekkere verpleegstertjes? want dan moet je denken dat een paar hondert man dat in dat ziekenhuis ook doet en het haar job is om niet onder de indruk te zijn :)

Voor een geil wijf uit mijn klas, die daar ook was :+

JEANUS 4 December 2003 14:51

een geil wijf nog wel. zozo.

jarno109 25 December 2003 19:53

ow je moet gewoon je ontspannen en dan valt de pijn best mee, maar als ze een spierprik doen dan verstijft je spier na een tijd en dat is wel vervelend.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:23.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.