![]() |
misselijkheid
Ik heb telkens last van misselijkheid 's ochtends.. dan zit ik bijvoorbeeld in de klas en voel k me echt hartstikke misselijk, dat ik denk dat k ziek ben ofzo, maar dat is dan na een paar uur voorbij. das heel irritant, maar daar ga k natuurlijk nie voor thuis blijven.. dus weet iemand hier iets tegen?
ik eet gewoon goed elke ochtend dus daar kan t nie aan liggen |
hmm ik zou het zo niet weten
misschien ben je zwanger? :o ;) die hebben toch ook altijd 'morning sickness' enzo? kzou naar je dokter gaan en vragen of hij niet een pilletje of iets dergelijks heeft voor misselijkheid, iets anders weet ik zo gauw niet :) |
Re: misselijkheid
Citaat:
|
Re: Re: misselijkheid
Citaat:
ik kan ook niet zwanger zijn :p maarja pillen tegen misselijkheid, bestaat dat wel? :o |
Twee woorden: Mottilium Instant
|
Citaat:
|
slaap je wel genoeg? :? :+
|
Re: Re: Re: misselijkheid
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Heb het ook gehad, kreeg ik tabletten van de dokter.
Was zo weer over toen. |
Citaat:
deze gaat meestal wel weer over, maar het egt vaak voor komt dan kun je er beter mee naar de dokter gaan |
Er zijn hele goede zetpillen tegen de misselijkheid ( seriues! )
|
Heb je misschien last van bepaalde spanningen? Een soort van stress? Ik heb zoiets met reizen met OV, daar kan ik niet goed tegen en daardoor voel ik me slecht 's ochtends.
|
Citaat:
Werken heel goed btw, heb zelf een ongelooflijk zwakke maag en weet dus waarover ik spreek :( |
Citaat:
|
Misschien heb je één of andere vitamine te kort.
Kan ook leiden tot misselijkheid. Of je hebt gewoon last van een te lage bloeddruk. Omdat je misselijk/draaierig bent, hoeft er daarom niet direct iets ernstig mis zijn hoor. Probeer eens met veel groeten en fruit te eten, dat is zowiso goed voor je gezondheid, misschien is er enige verbetering :) Lage bloeddruk kan je voorkomen door een flesje cola op school mee te nemen, of druivesuiker (snelle suiker) Ik zou zeggen, probeer het eens uit. Je doet er je lichaam zeker geen schade mee, en misschien helpt het :) Het is in ieder geval een betere manier dan je vol te stoppen met pillen van de apotheek... |
Citaat:
|
heej ik heb dat al twee jaar ofzow.. waar het bij mij meestal aan lag was dat ik 's ochtends te zwaar at, daar kan ik niet zo goed tegen. Ik eet nu al een hele tijd gewoon wat lichter verteerbare dingen en het gaat heel goed eigenlijk!
(brinta rules!!!) |
tabletten willen soms helpen maar het kan ook dat het de misselijkheid versterkt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.