![]() |
wat ben je aan het doen ..?
ik me aan het vervelen :D
|
ik surf over een forum en ik repley deze shit
|
Hoofdstuk 4 van "Financiële analyse van de onderneming" aan het onderstrepen...
en tussendoor aan het kijken op het forum O-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
beetje geschiedenis leren en zit ook een beetje tussedoor op het forum...:) --> ik bezig volgens mij verslaaft te raken...:?
|
Citaat:
|
Iets heel stoms, maar wat toch geen nut heeft, want het zal nooit meer gebeuren (lekker vaag he) :p
|
Citaat:
|
forummen en straks road trip kijken
|
Citaat:
|
HW 8|
Maar ook msn-en-forummen :wave: |
Citaat:
|
hier zitten
|
muziek aan t luisteren, msn'en en forummen
|
Ik heb zon rose spaarvarken en ik probeer het open te prutsen maar het lukt niet:[ Nu ben ik van frustratie aant internetten en relaxende muziek aan het luisteren.. Ben alweer een beetje ontstressed8-)
|
Citaat:
|
forum/msn/hoest/snotter/drink/wc :+
|
forummen |:(
|
ik tracht te ontwaken, daarnaast erger ik me aan bepaalde s.commers.
|
)wachten op beeldscherm..heb een computer in me kamer klaarstaaan helemaal klaar alles erop en eraan en aangesloten...(ook cam:9~ )...maar geen beeldscherm:kwaaist: is me pa nu aant halen :yes:
|
Ik probeer te studeren voor mijn examens maar dat lukt me niet al te denderend:no:
|
Citaat:
|
Citaat:
joh?:huh: |
msn, forum en mijn logboek bijhouden van mijn stage
|
Citaat:
|
stiekem aan t forummen terwijl ik eigenlijk een handleiding moet maken voor m'n voeding 8) :+
Citaat:
|
Citaat:
|
flash actionscript op school [=
moet nog tot 21:00 uur:/ |
me te vervelen
|
Zak chips leegfreten en nieuwe cd van Korn luisteren:respect:
|
Wachten tot ik naar huis kan :)
Ow ja, en een programma aant schrijven voor het bedrijf waar ik stage loop. (zolang mijn baas doet alsof ik veel verdien, doe ik net alsof ik hard werk ) :) |
eten:)
en vervelen of course |
neus snuiten
neus snuiten neus snuiten enzo. |
Citaat:
|
Citaat:
niet doen! zo blaas je alleen maar geinfecteerd snot je nog reine holtes in. :notgood: lekker opsnuiven en doorslikken dat spul. :yes: edit: plus je vergroot de druk op je hoofd en dus je oor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het beste wat je kan doen , ff water plus zout en dan gaan stommen dat trekt alles ff tijdelijk open . :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ook!!
en dat ben ik nu aan't doen.. afwachten op't antwoord :p |
kben op ut forum aant kijke...beetje msne...muziek luistere en mee zinge met Evanesence, vooral My Immortal vink goed (gekrege van mun vriendje:love: ):)
|
eigenlijk helemaal niets nuttigs
|
ik heb net me zieke zusje van school gehaald die bij een vriendin van me moeder gedropt:p ze wou frietjes eten.. en ik macaroni:z
ik ben aan het msn*-en en aan het lezen voor mijn engels boek :kots: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:08. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.