![]() |
Wat heb je aan??
Vertel! :D
|
muts, broek, onderbroek, tshirt, trui, sokke
|
kleren
|
waaraan?
|
ik kom net van de tennis vandaan dus nix sexy nu...:p
een trainingsbroek daaronder een tennisrokje, polo shirtje zonder mouwtjes, bh, string, trainingsjack, en daar overheen heb ik nog een dikke trui net aangedaan omdak het koud had... edit: ook nog dikke sportsokken en tennischoenen niet te vergeten :p |
zwarte broek,
rokje, zwart truitje, rood vest, Rose rode sokken |
een donkerblauwe spijkerbroek en een oude (maar warme;)) witte trui.
Whoesj ik ben vandaag naar de kapper geweest! Ik ben weer bruin..'t is even wennen :D en stukje korter! |
kniekousen
donkergrijze jeansbroek zwarte adidassen grijze bh witte snoopystring grijs doorzichtig topje zwart tshirt zwarte pull bordeaux pulletje erboven voila ;) |
gestreepte kniekousen
zwart hemdje me sjaal :love: bruine ribbelbroek |
lichtblauwe wijde broek
zwartwit gestreepte sokken roze idlewild-girlie zwart vestje snoopy-string en een h&m bh euh. bullboxerschoenen |
Citaat:
|
streepjeskniekousen
spijkerbroek string+beha rood t-shirtje zwart vestje |
donkerblauwe loshangende broek
gele string roze kousjes zwarte bh topje met streepjes in verschillende felle kleurtjes truitje met zwart en rode strepen zwarte wollen pull met kraag |
zwarte sokken..
zwarte BH zwarte string zwarte broek zwart t-schirt van PINKPOP 2003 lichtblauwe fleece trui en 5 zwarte elastiekjes in me haar... ohjah en ik had zwarte laarsjes aan:) |
Niets...
|
Zwart/donkerblauw wijde broek
hamtaroshirt met daaronder een zwart shirt met lange mouwen puccasokken :d en ondergoed :p |
Op dit moment:
- Roze string - Roze BH - Zwarte broek - Roze spagethie topje - Zwart vestje erover heen - Panty Oja en die had ik vandaag ook aan.... Me zwarte laarzen :d |
Boeit het iemand eigenlijk wat een ander aan heeft, ik wil je wijzen op mijn minder bullshittopic.
|
nou voor de geinteresseerde mensen :?
mijn slaapsoepjurk... ik ga zo naar bed |
Citaat:
*trekt ondergoed aan* :+ |
kheb muziek aan..
me boxen staan aan.. me licht is aan... :{ de rest is d8 ik uit.. :{ o jah, en ik heb nog kleren aan.. |
Citaat:
Citaat:
|
wit blousje met zwarte strepen
grijze box zwarte ribbroek met vage vlekken licht bruine sokken |
één sok.....
|
|
onderbroek
pyama horloge |
sokken (zwart)
boxer ribbel broek groenblauwig witte polo rood overhemd :) |
Citaat:
|
"nette" broek, zwart met witte streep en vouw enzo..
donkerpaars blousje Zwart vestje lichtblauwe string blauwe/paarse bh sokken rood met witte stipjes |
Citaat:
|
Citaat:
|
m'n werkkleren die ik zo maar eens bij de was ga gooien :z
|
Ook m'n werkkleren..
Te weten: een groene blouse, zwarte broek, wit shirt, zwarte sokken, blauwe boxer. |
kleren
|
Citaat:
|
grijs/blauwe trui van op foto met extra grote kap om onherkenbaar te worden
zwarte t-shirt, zwarte jeans, zwarte sokken, grijze boxershort |
|
- Zwarte sokken
- Blauwe jeans - Groene Bert en Ernie trui 8-) - Horloge - Zwart kappa petje - Bril - Nikies, blauw :) |
Zwarte nikes, zwarte sokken, spijkerbroek, wit shirt, witte longsleeve puma, grijze boxer.
|
Citaat:
|
Een roze blouse gecombineerd met een donkerblauwe Levi spijkerbroek. Ondergoed is een grijze bh met bloemetjes en een witte string. De grijze liggen allemaal in de wasmand :D
|
Een lichtroze string , roze sokken , blauwe beenwarmes , supermooie wijde spijkerbroek , nieuw wit truitje en daaronder witte BH :D
En een watje in me oor :'( |
Zwarte onderbroek
licht blauwe spijkerbroek wit t-shirt donker blauwe blouse |
een blauwe bh van de H&M
Een groene string van Soho van de V&D Witte sokken van mn moeder gehad Een donkerblauwe spijkerbroek van de only Een zwarte koltrui van de Vogelle geloof ik En zwarte laarzen van de Shoe Line. :Y) |
Een Zwarte String
Een Zwarte BH Een Blauwe Spijkerbroek Een Zwart truitje Een Paars vest eroverheen |
een boxershort
|
dc axel schoenen
zwarte sokken blauwe boxer met rode hartjes erop :love: blauwe carhartt spijkerbroek blauw tshirt met commodore logo :love: blauwe hooded sweater van saiko zo dan 8) |
spijkerbroek,bh,.vestje,sjaaltje van Glossy in rood-wit:9~ :)
|
Bugs Bunny sokken :loser:
zwarte boxer blauwe spijkerbroek donkerblauwe pyamajas half aangekleed dus 8) |
blauw/wit gestreepte boxer.
huisbroek die vol met witte vlekken zit van bleek die er ooit is over heen is gegaan in de albert heijn (heb k nooit vergoed gekregen :( ) een paars longsleeve shirt. dat was t.. :loser: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:30. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.