![]() |
anemic show dates
hey iedewreen even wat shows hier voor december/januari van ons (anemics, yors) bandje. kom langs en zie ons flippen :)
Saturday December 06th 2003 Alkmaar, Noord-Holland @ Parkhof, Victoriepark 4 w/ Rebound 20:00 first show Price: FREE!!! Friday December 12th 2003 Hengelo, Overijssel @ De Brouwerij, Brouwerijstraat 51 w/ Left In The Middle and Mistake 20:00 first show Price: FREE!!! Monday January 05th 2004 Scheveningen, Zuid-Holland @ Piratenbar, Hellingweg 127 w/ Daily Fire and The Disgrazia Legend (IT) More info, very soon! Saturday January 10th 2004 Sliedrecht, Zuid-Holland @ Elektra, Stationsweg 4 w/ Maypole and Devolve More info, very soon! Friday January 16th 2004 Leiden, Zuid-Holland @ DE HUT (van Ome Henne), Nieuwe Beestenmarkt 32 w/ Daily Fire 21:00 first show Price: FREE!!! Saturday January 17th 2004 Voorhout, Zuid-Holland @ Ex-Voto, Gaasbak 1 More info, very soon! SMALL DENMARK TOUR January 28th - January 31th w/ The Psyke Project (DK) and MCIP (DK) Thursday January 29th 2004 Lyngby, Denmark @ Templet w/ The Psyke Project (DK) and MCIP (DK) Friday January 30th 2004 Roskilde, Denmark @ obSCENE w/ The Psyke Project (DK) and MCIP (DK) TBC!!! Saturday January 31th 2004 Esbjerg, Denmark @ Ungdomshus w/ The Psyke Project (DK) and MCIP (DK) |
tof, das best veel :)
ik kom wel eens kijken als jullie in de buurt spelen :) |
LOL! Gaan jullie in de brouwerij spelen? haha, ik zal kijken of ik nog wat lui kan meeslepen. Ben er overigens zelf regelmatig te vinden.
Maandag... MDC! Dat was moooooi.... akoestisch.... pfff.... |
niet naar groningen?:kwaaist:
|
Citaat:
bij die boeren zeker ;) vond hengelo al ver genoeg eigenlijk maar als jij een show kan regeolen in groningen willen wij daar best spelen hoor |
en niet naar brabant?
pf wel slecht hoor :) |
Citaat:
|
jah idd koel men!!! als jij ergens bij mij in buurt komen, komt ik zeker ff tjekke :D
|
vind hengelo al ver genoeg maar doet wel een mini tour in denemarken
(A) |
Citaat:
en dan hebben we slaapplekken en vakantie enzo.. en een GOEDE bus.. |
Citaat:
wel stoer dat jullie naar denemarken gaan om daar te toeren 8-) |
Citaat:
dit beter dan? Thursday April 15th 2004 Tilburg, Noord-Brabrant @ 013, Veemarktstraat 44 w/ The Psyke Project (DK) Friday April 16th 2004 Beverwijk, Noord-Holland @ The Asgard w/ The Psyke Project (DK) and 5 Year Plan *to be confirmed Saturday April 17th 2004 w/ The Psyke Project (DK), 5 Year Plan, Daily Fire and One PS *to be confirmed Sunday April 18th 2004 Factorycore Fest Wassenaar, Zuid-Holland @ The Factory, Deijlerweg 153 w/ The Psyke Project (DK) , 5 Year Plan, I-Reject, Heartfelt, Maypole, Daily Fire and many more! Further details, very soon! |
Citaat:
uiteraard :) ik kom wel kijken de 15e dan 8-) |
opzekers dat we een tourdiary gaan aanleggen
komt helemaal goed |
oow hej mensen uit Hengelo..
die show de 12e gaat gewoon door ik heb geen info over tijden enzo, zal wel opd e website van de brouwerij komen te staan.. wij spelen hopelijk als eerste, want het is nogal een stuk rijden... dus als jullie je ervelen, of het lijkt jullie leuk ons te zien.. dan ben je welkom! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
komen! |
zal es kijken of ik in hengelo kan komen kijken naar jullie :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
komen ze eindelijk eindelijk in twente :o ben ik gvd in bovenkarspel ! :[ :'(
|
en niet naar hoogstraten? :o schande :p
wel tof dat jullie helemaal naar denemarken gaan trouwens :D succes! :thumbsup: |
In hengelo? ow,oke, dan kom ik zeker wel even kijken :D
|
Re: anemic show dates
Citaat:
|
ok dat beverwijk is ook nog wel te bereiken :thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wanneer in belgie ? :d
|
Citaat:
|
Citaat:
maar zou het ook niet precies weten dus Ko mag fijn even de weg wijzen O-) |
Citaat:
|
tof dat jullie komen.. wel even voorstellen he!
ik drum dus... kleine dwerg met te lang haar.. en ik doe altijd of ik belangrijk ben |
mij herken je vast wel ;)
|
Citaat:
|
oja die show in hengelo kost volgens mij wel geld.. 3 euro.. dacht ik te lezen, maar ik weet het niet zeker
x niels |
weten jullie al eigenlijk hoelaat jullie vanavond spelen?
|
Citaat:
geen idee hoe laat.. maar iig als eerste dan kunnen we ook weer als eerste weg morgen moeten er een paar weer werken en het is toch wel 2,5 uur rijden van hier... |
Citaat:
je tjo ik kom niet meer |:( |
Citaat:
|
Citaat:
ik bedoel straks 30 euro verdienen voor met zn 5en 5 (tot 7) uur in de auto zitten om een show te spelen vind ik niet echt veel geld |
voor de brouwerij is 3 euro erg veel. En er spelen niet eens bands uit de usa (dacht ik)... :{
We zijn even gaan kijken, zonder entree te betalen, maar we zagen weinig boeiends, en zijn maar snel weer naar de kelder te gaan om lekkere takke herrie te maken en dronken te zijn.. proost :P |
woah, ik heb jullie gezien (:
een beetje dan, want we waren n beetje laat :\ ik heb wel twee buttons ;D |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:03. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.