![]() |
FiZz & ik gaan zo naar de kloten
:+
keb er zin in :D |
wil je nou een lekker kopje aardappelsoep???
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
spuitse
|
Re: FiZz & ik gaan zo naar de kloten
alternatief voor de drank gevonden joh?
'k vind het op zich best triest.. |
wat ga je doen dan? :)
|
|
Re: Re: FiZz & ik gaan zo naar de kloten
Citaat:
Jammer hoor eelco :d :D :d :D :loser: :loser: :loser: |
ttjah het is gewoon een beetje stom... drink je geen alcohol meer, ga je met flinke halen aan de wiet..
|
Ik drink nog gewoon alcohol hoor! :huh:
|
uhu :yes: uhu :yes: uhu :yes: uhu :yes: uhu :yes:
achja :D |
en dit is nou de reden waarom ik er niet aan begin.... :{ jullie (noujah laat ik maar ff in ko's geval praten, ik weet niet hoelang jeroen al bezig is.. al eerder geloof ik) noujah iig het begon als uitprobeersel... nou wat blijkt, jullie vinden het lekker en leuk om te doen, gevolg ervan is dat jullie het steeds vaker gaan doen.. en uiteindelijk zijn jullie binnenkort elke dag stoned :{
dan kan je toch ook wel begrijpen waarom eelco en ik er tegen zijn ofniet? moet je geen losersmilies naar eelco to gooien, want naar mijn mening is hij verstandiger... |
stoer hoor :x
|
Citaat:
|
wiet is he;lemaal niet stoer, hasj is veeel stoerder :yes:
:loser: :{ |
heb geen problemen met wiet.. gbruik zelf niet maar heb er geen last van as iemand het gbruikt... heb wel een wietplant in mijn kamer:Y) vind de geur lkkr:9
|
Citaat:
|
Citaat:
Canei wijn is super + halve liter bier blikken :Y) |
Citaat:
Ik vind de manier waarop Jeroen ermee omgaat beetje meeloperij :) (as usual) :p 8) (ben weg, nog ff sleutel wegbrengen @ werk ;(.. snif ga niet meer werken) |
Citaat:
:{ |
waarom bannen ze geen 5-jarige kleuters ? ze kwijlen de hele tijd op nen forum.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jerry Jerry :Y)
|
tom! tom! tom!
:| sorry flauw |
Citaat:
:{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
maar stiekem :+
|
Citaat:
|
*deelt messensteek pleistertjes uit*
|
Citaat:
|
Het meest geinige van de blow-apen is dat ze de tijd van hun leven hebben op plekken waar niks te doen is. Het is schijnbaar bijzonder lollig om in een park of bij een waterplas in de auto of op een bankje te gaan hangen. Zo raar dat je juist die plekken uitkiest om stoned te worden. Moet je toch bijzonder ver weg zijn om dat echt leuk te vinden.
Kijk als je nou een boost-up nodig hebt voordat je bij six-flags een of andere achtbaan ingaat dan kan ik het nu van blowen nog wel inzien. Maar dat hang gedrag op de meest duffe plekken is zo lame. En het grappigste gedeelte komt nog als ze er toch een beetje een gewoonte van gaan maken. Dan komt het geldgebrek hahaha.. Dan wordt het werken voor en de gsm en de wiet/hasj. Leuk is het dan vooral als een iemand het niet meer kan opbrengen en geld bij zijn andere vrienden gaat lenen maar niet kan terugbetalen. Dan wordt het vet...hahaha... Dus mijn advies: Look for natural highs, keep it simple!! of doe het zo af en toe eens op een plek waarbij het echt nut heeft... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zie er eigenlijk sowieso het nut niet van in, maarja wil natuurlijk niemand zijn eigen keuzevrijheid wegnemen. Maar ik denk dat er toch wel plekken bij moeten zijn die normaal best fun zijn maar die misschien wat leuker worden als je wat geblowd hebt.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:05. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.