![]() |
wilde ff melden..
..dat het weer wat beter met mij gaat.
veel gehuild en boos geworden, eergister voor t eerst weer ns gemediteerd en mijn tante gaat zaterdag proberen mijn energieblokkades rond mijn chakra's op te lossen (met reiki), en ze gaat mij vanavond in het licht zetten met haar reikiclubje. dus ben over een klein tijdje weer helemaal de ouwe. wilde ik gewoon ff melden aan iedereen hier :) Dikke kus!!:* |
mooi :) :aai:
|
okeey, en nu moeten we allemaal blij zijn :?
|
Re: wilde ff melden..
Citaat:
*sterkte* |
Citaat:
naja zolang t maar beter gaat he:Y) |
dit topic lijkt me beter gepast in P&F
|
het is maar waar je in gelooft.
|
mooi toch!:)
|
Citaat:
kan iemand me dat uitleggen :$ |
Re: Re: wilde ff melden..
Citaat:
|
Re: Re: wilde ff melden..
Citaat:
|
even het gefuck eruit gehaald, mierenneukers een plezier gedaan en nu geen lullige opmerkingen meer aub
Electricity, ik ben blij voor je meid! :) :thumbsup: even een kort idee van wat ik van chakra's weet, het zijn energiepunten, 7 stuks die ergens langs je wervel lopen ofzo. Als je daarmee aan de gang gaat kun je energievelden weer vrij krijgen waardoor het lichamelijk en vaak ook geestelijk beter gaat omdat de energie niet meer zit opgehoopt (goede doorstroming). Ik hoop dat ik het zo goed zeg :) [edit] leuk geprobeerd, Chrizlybeer ;) |
Citaat:
|
Hoewel ik een beetje skeptisch sta tegenover dit soort geneeswijzen, ben ik blij voor electricity, al ben ik wat laat. :S
Elec, Zou je mij iets meer kunnen vertellen over Reiki? Ik heb de site natuurlijk gelezen. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:47. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.