![]() |
Doh!
Hoe stom kan ik zijn!
Ik verwachte ene ander telefoontje deze avond.. Wordt ik gebeld door de nieuwe bioscoop in town. Had'k niet echt verwacht... Zeg ik goede middag http://jm.g.free.fr/smileys/41616-4.gif Maar 'k mag komen :) |
sjit heppens.. :{ :p
|
Kan gebeuren eh
|
maar waarom zo balen?
ik zeg altijd Mogûh, tegen mensen, ook al is het tegen 24:00 uur an :p |
mja ik zei goeiemiddag terwijl het 11:00 was
|
waarschijnlijk merkte die andere persoon t nie eens :p
|
lollig toch :+
|
hehe hoor mij net dan
mijn e-mail is gecrasht dus ik ben mensen aan het toevoegen op mijn nieuwe adres.. komt er een vriend van mij online ik: hallo hij: hoi hij: wie ben jij dus ik stel me voor hij: oo ok ik: hoe gaat het hij: ja perfect man ik: ok vet hij: maar kom je vaak in de kroeg ofzow? (omdat dit vorige keer precies zo ging ging ik er maar op in:p) ik: jaa ik ben dat ene meisje weet je nog, die je je mail gaf ..........*knip..........*knip*................... .... hij: oow jaah was gezellig he ik: ja zekers O-) hij: maar ik dacht dat je esther heette ik: nee maar zo stel ik me natuurlijk altijd voor hij: owww ik: **** maar ff serieus wat gaan we doen met kerst hij: huh wat ik: heej je bent toch ***** hij: eeuh nou niet bepaald dus ik naar het e-mail adres kijken.. blijkt het een typefout te bevatten :+ O-) |
Citaat:
|
Citaat:
maar met deze jongen ging ik vet sjansen.. omdat ik met die vriend ook altijd gewoon doen alsof we elkaar helemaal geweldig vinden.. |
kheb nooit mensen toegevoegd die me nie kende..
meestal was't andersom :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
man, wat ijl je nou?
|
Citaat:
|
ik snap er geen klote van man ?
de bioscoop belt jou?:loser: |
Citaat:
en dus bellen ze nu dat hij aangenomenis ofzo :+ |
Citaat:
erzijn zoveel functies;) |
Of kaartjes knippen:p
"Goedeavond, zaal 2, dat is daar en daar, prettige voorstelling!" 8) |
Citaat:
mevrouw welk nummer heeft u .. ( als het boven de 10 is moet ik u door verwijzen naar mijn anderen collega) :] |
ohjeeej wat erg !! :{
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:24. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.