![]() |
oordopjes vs koptelefoon
moeilijk moeilijk
|
koptelefoon en oordopjes alleen als ik onderweg ben met m'n discman :p (die nu eigenlijk kapot is maar goed :{)
|
goeie oordopjes,
koptelefoon vind ik echt te lomp ;/ |
oordopjes voor onderweg, koptelefoon voor thuis :)
|
mijn supergrote 60 euro koptelefoon.. komt tenminste geluid uit
|
Koptelefoon
zeker voor op de fiets ofzo |
ik heb zelf gewone oordopjes, is makkelijker en kleiner
maar koptelefoon vind ik stoerder :7 |
dus hierbij verklaar je het forum gedeelte muziek als dood?
|
ik had vroeger een echte brute koptelefoon maar die is kapot:(
maar een koptelefoon op de fiets is lomp |
koptelefoon is kapot.. dus nu maar weer terug op de oordopjes :p
|
Oordopjes is veel vetter, kan je ook stiekem indoen zodat je altijd muziek kan luisteren op school, koptelefoon valt echt meteen op (of je moet zeggen dat het een beugeltje is):+
|
Citaat:
|
oordopjes
+ klein + handig mee te nemen + je hebt niet zo'n leip ding op je kop - vallen soms makkelijk uit je oor - zijn vaak niet 'dicht' en daardoor kunnen andere mensen ook meegenieten. en jij dus ook met de omgeving. erg irritant vind ik. koptelefoon + staat stoer, al vinden sommigen het een leip ding :p + vaak geluidsdicht waardoor jij niet van de omgeving 'geniet' en de omgeving niet van jou. + vaak mooier geluid + zit lekker - staat dom, al vinden sommigen het een stoer ding :p - niet zo handig om mee te nemen - als je een pet draagt of iets dergelijks, kan het in de weg zitten WEET IK HET!! Ik verveel me gewoon :p :loser: |
heb een helm , en luister toch iedere ochten onderweg naar school naar muziek , dus oordopjes , thuis heb ik nog een hele oude ( k geloof zunwasser ) 2 x 40 watt koptelefoon liggen , die echt een geluid maakt waarvan je een oorgasme krijgt zo mooi.
|
Citaat:
|
oordopjes zijn minder zichtbaar, koptelefoon is heet en staat sexy bij sommige mensen :p
doe maar koptelefoon |
Citaat:
maar ik ga zo lekker uit eten met papa en mama :d |
oordopjes, alleen vanwege me muts, maar koptelefoon heeft beter geluid
|
oordopjes, veel makkelijker
|
Koptelefoon, oordopjes vallen altijd uit mijn oren:+
|
oordopjes :)
|
Headset :respect: Koptelefoon dus.. :+
|
oordopjes, kan ik makkelijker kwijt bij me MD in me binnenzak, met een koptelefoon zal dat niet lukken, en me binnezak van me jas is waar me overstraatloopgeluiddrager zich toch het meest bevindt :)
|
Citaat:
klote sony. |
Ligt aan de situatie.
Voor mijn diskman oordopjes, maar als ik met muziek bezig ben een goede koptelefoon. |
koptelefoon
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:32. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.