![]() |
Ridder in de Orde van Oranje Nassau
1 Bijlage(en)
Mijn vader is sinds vanmiddag Ridder in de Orde van Oranje Nassau. Ik ben dus vanmiddag in mijn nette kloffie naar het Gemeente Huis geweest om deze plechtigheid bij te wonen. Was echt super mooi.
Kreeg hij mooi kruisje opgespelt (het is net de Nijmeegse vierdaagse): |
Hoezow dan
|
Eeuhmm jah staat van dienst. Lange lijst..
|
ow best wel cool....:yes:
|
gefeli :wave: (= handje schudden)
|
Citaat:
Gefeliciteerd in ieder geval! :) |
Citaat:
De voornaamste reden is dat hij door het duale stelsel na 18 jaar geen deel meer uitmaakt van de raad in de gemeente, maar daarnaast heeft hij ook nog van alles betekent hier in de gemeente op gebied van cultuur, sport en bestuur. Voornamelijk op het bestuurlijke vlak. ik kan het jammergenoeg niet zo goed verwoorden.. |
Nassou nog wel, waar komen die vandaan dan?
|
Citaat:
Nassau dus. De o typt nu eenmaal makkelijker als je linker arm in het gips zit.. |
das best wel knap, niet veel mensen zijn dat
toppie :thumbsup: |
bruut :respect:
|
mensen die een lintje krijgen verdienen het meestal niet zo. Althans nooit zoveel als sommige mensen die niks krijgen :notgood:
|
Citaat:
|
ziet wel eens vaker in de krant bij de dodeadvertenties...
was gekroond tot ridder in de orde van Oranje Nassau:) ik vind het fijn voor die mensen... maar ik zou het niet in mijn dodeprentje zetten:{ |
k d8 riddler.. maarja
|
Tof, gefeliciteerd! :D :*
|
Ik las eerst Riddler... :+
Maar feli, Bas en pa. |
Lintjes is van die flauwekul,
net zoals heel het koningshuis...is alleen leuk voor mensen die in sprookjes geloven...geldverslindende onzin. |
ik vind het leuk.. alleen belachelijk dat je pa er geld voor moet neertellen..
|
gaaf joh Otje, geef je vader een dikke :* van mij. :)
|
Ik heb al vaker gezegd dat zijn vader van een groot maatschappelijk belang was voor ons 8)
|
nice :) volgens mij best wel iets om trots op te zijn, op je vader dan :) lijkt me iig
|
Citaat:
|
:thumbsup: 8-) vet kicke man
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:08. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.