![]() |
Vanaaf Idols....
21.00 8)
Allemaal kijken, waarschijnlijk laten ze vanaaf al mensjes zien die in Zwolle auditie hebben gedaan :d ! ok :p |
Idols is triest
|
k denk wel dat ik ga kijken, de eerste afleveringen zijn altijd wel leuk :D
|
ik vond de vorige maar saai met die liveshows. ga wel eens kijken of ik jou nog kan zien en of die audities een beetje gaan
|
misschien dat ik wel even ga kijken, altijd wel leuk als ze mensen gaan afkraken :] :+
|
ik vind het wel grappig allemaal van die mensen die voor lul staan
( niet allemaal natuurlijk;) ) |
ik vind dat altijd zo vet
vooral als er van die mensen zijn die zichzelf helemaal geweldig vinden en dan NIET kunnen zingen. dan worden ze n keer op hun plek gezet! is gewoon leedvermaak, en dat is toch vaak t mooiste vermaak.. ik zou zelf nooit daaraan mee doen, omdat je meteen zo'n contract moettekenen heb ik gehoord |
ik ga wel kijken, vind het wel grappig hoe ze die mensen afkatten....
|
ik las dat t dit jaar harder aan toe ging :? naja, eens zien hoe hard :? ook ff kijken of Miel op tv zal komen 8-) :thumbsup:
|
het is nu al leuk begonnen
mensen die lekker vals zingen echt leuk :+ maar meer is het ook niet |
Eindhovuuuuhhh
|
Citaat:
|
GOOOO GREASE LIGHTNING!!!!!! :7
|
zo die kevin is wel een geile donder8{
|
ik kan niet zien :(
|
woehahahha dat wijf in de badkamer met die keyboard
aaaaa bbbbbb cccc |
ja hehe :p ze was er maar kort :+
|
Citaat:
|
o wacht ik snap m al.
nee dat is niet de reden:+ |
WAS DAT JAMIEL ????
|
Citaat:
|
Re: Vanaaf Idols....
Citaat:
|
Citaat:
Die was lachen :d Ik stikte bijna in pudding :D |
was inderdaad wel lachen jah!:d
|
die kerel met adhd kon zo slecht nog niet zingen vond ik, hij had alleen hij heeft niet echt het beste publiek voor rbf gekozen.
|
whehe dat wijf met die keyboard was dom8)
geen jamiel gezien. wel n zeer goed uitziende dame die met twijfel doorging op t laatst:7 :9 |
Citaat:
*schud schouder* *schud schouder* Go Go Go GO ! Grease lightning :p |
jaja Kevin zie ik zeker de nieuwste idol worden.. hij heeft UITSTRALING, ZANGTALENT, en geweldige DANS KWALITEIT 8-)
|
Citaat:
Die opmerking over zijn hemd enzo... ... toch niet de bedoeling de jongen de grond in te boren hé ... |
miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :+
|
Geweldig!!!!!!
Ik heb écht weer zitten genieten!! Heerlijk, ik heb t programma écht gemist!! Die Hagenees! Dat accent!! OMG!!! Enne...Er zat een heel leuke jongen bij met een zwart met wit shirt en een kuifje..Die is ook door! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond dat ene meisie die vorig jaar ook mee had gedaan ook leuk! Die met dat blonde haar en die witte blouse (Volgensmij) en prettige uitstraling!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alle hollanders klinken hetzelfde :p En ja, die met zijn kuifje was wel lekker :9 Hij's door :p |
Citaat:
|
Citaat:
maar haar uitstraling was wel oke hoor... Er zaten echt wel lelijkere mensen tussen :yes: :yes: :yes: |
Citaat:
|
Weet je wat ik ook wel lullig vond?
Toen dat ze tegen die Withney Houston zeiden dat ze nie kon zingen... Ik vond haar nog best goed eigelijk :o :+ |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou eens moeten meedoen aan Idols ofzo... :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga ook mee doen en dan ga ik toeter op me waterscooter zingen en als ik "daarmee toeter ik naar jou" zing wijs ik naar de juryleden :7 dan ben ik vast door :yes: 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
Wij willen seks met die blondeeee ! Dat ga ik zingen :yes: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:44. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.