![]() |
hebben jullie ook wel eens dat..
je de hele dag zit te wachten tot iemand online komt, en diegene heeft gezegt dat ie niet weet hoelaat ie online komt, maar dat ie iig savonds online is, en misschien smiddags..
en dat je t nie leuk vind alsje al vanaf n ur of half 1 zit te wachten.. en je het idee hebt dat je actie eigenlijk een beetje hopeloos is.. en dat je diegene emailtjes stuurt dat ie online moet komen... :{ |
ik weet wel ongeveer hoe het is ja :'(
|
Nope
|
Re: hebben jullie ook wel eens dat..
Citaat:
|
had het gevoel vanochtend ook
|
Re: Re: hebben jullie ook wel eens dat..
Citaat:
maar word dus GEEEEEEKKKKK:( |
en er dan via de msn blockchecker achter komen dat je gewoon al een dag op block staat. :(
|
Nee, andersom wel bij mij haha...
Zeg je dat je online komt op msn die avond... Maar er komt iets tussen... Krijg je later commentaar: waar was je nou???? ik heb op je gewacht!! Ik: ja euh, moet je mij maar bellen hoor|:( :D Als ik iemand wil spreken bel ik diegene gewoon... Net zo makkelijk toch! |
zorg dat je niet teveel emails stuurt. komt veel te wanhopig over;)
|
hehehe. er zitten inderdaad weleens van die rare mensen in me lijst met van die lange namen die willen dat bepaalde mensen online komen. mij boeid t niet zo :o
|
Citaat:
:) |
schreeuw je gewoon :p
|
nope
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bij mij ook
maar ik gebruik em niet ik heb em geen eens :p :rolleyes: blaaaaaahhhaaatt |
ik zit ook al de hele dag te wachten op foto's van een bep. iemand en dat bepaalde iemand die online moet komen, doetie niet :p
|
Ik ben er weer hoor! :wave:
|
Citaat:
maar die ander vind ik toch wat interessanter, sorry :* |
Citaat:
f*ck.. :{ :x |
Citaat:
|
Citaat:
|
:d :d :d :d
JAAAAAH!! :d |
Citaat:
maarja gewoon zorgen dat je regelmatig ff online komt om te kijken en als ie er niet is ga je weer verder waar je mee bezig was.. zo lijkt het alsof je tenminste nog een beetje een leven hebt ;) |
dik triest als je gaat zitten wachten op iemand :loser: :loser: :loser:
|
Mmz, ik herken het...
Ik doe 't ook soms, hoewel het zielig is :o Mja.. :) |
die van mij is nog steeds nie online :d
niet dattie zei dattie online zou komen maar ik hoopte van wel. niet dak nou de hele dag achter de comp zit maar af en toe gewoon ff tsjekken ;P |
bij mij issie alitjd wel online....niet dat ie altijd tijd voor me heeft :|
|
Mijn vriendje heeft al vet lang geen msn meer maar dat is beter want dan hebben we elkaar nog wat te vertellen als we mekaar IRL zien weet je :p anders blaat je alles via msn.
|
woeka woeka, gamoekwadoewakoepa :7
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik moet eerst nog eens een msn adres oid zien te vragen van iemandO-)
|
Citaat:
|
en dan worden de gesprekken interessant, moet ie weg.:[
|
Citaat:
|
:x
|
Herken ik erg goed ...
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:06. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.