![]() |
wat vind ik nou?
1 Bijlage(en)
wat vind ik nou tussen mijn rommelcd's?
een single van.. britney spears - baby one more time.. :d ik was geen fan of whatever.. maar ik vond het wel een vette standaard top 40 hit die ik MOEST hebben :d :loser: |
tegekgaaf!
|
*JeeJ* :)
edit: op noordzee fm is nu britney spears - sometimes...ghehe :) |
Re: wat vind ik nou?
Citaat:
|
vond hier laatst nog de CD van Mysteryland 99 :| :o
|
ik heb ook nog een backstreet boys cd :x
|
Citaat:
|
Citaat:
en het eerste cd van marco borsato trouwens ook nog....waar dromen zijn bedrog opstaat :loser: :? |
Citaat:
|
Citaat:
best leuk opzich |
Ik heb ooit op een blauwe maandag de hele cd van britney spears gekocht.........
:no: :'( :notgood: :loser: :? |:( :[ :{ |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb er ook 2, en 2 van five, en 2 van de spice girls, en 1 van solid harmonie :) |
Ik heb ook nog dat eerste album van Britney ergens liggen...
|
ik heb nog 2 singles van linda, roos & jessica. 8{
|
Citaat:
|
ik heb van me vader laatst shit van George Baker gekregen 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zolang je nu weet dat je fout zat is het niet erg hoor.. :d |
Citaat:
- 3T - Michael Jackson - Hit box 97, 98,.. - Top hits 97, 98.. - enz :p Ik schaam mij echt wel :d |
shame on you :loser:
|
Citaat:
micheal is wel ok.. en de rest is ook bagger, maar ach.. het is toch van 5/6 jaar geleden dus wat boeit t eigenlijk :) |
Ej michael jackson heeft VETTE liedjes man , ik draai elke dag '' DOESN"T MATTER IF YOUR BLACK OR WHITE'' Tunununununu nuuu nuu ''AUWH!''
Ik heb laatst mijn cd collectie op alfabet gezeten en ik heb gewoon me rommelcd's erin gelaten :p Zoals : backsteertboys , britney spears , Spicegrils ( HAHAHAHA SPICE GRILS ) , Total Touch (whehehe) LINDA ROOS EN JESSICA |:( Ennem celine dion |:( enneeem 2 brothers on the 4th floor en Mega dance 93 ofzo :p |
ik heb hier uhmm ook nog aantal cd's van de bsb.... ben ook heel lang geleden een keertje naar het concert geweest... nu zo'n jaar of 6 geleden 8)
|
OMG de cd van aaron carter heb ik ook... en de cd van five :+
|
Ik heb ook nog veel cd's liggen van BSB, Spice Girls, Solid HarmoniE,Aaron Carter,Five,Britney Spears etc. :d 8-)
|
mijn volledige pop collectie: 1 cd van bsb, 3 van de spice girls, 3 van britney spears, 2 van n sync, 2 van steps (maar die vind ik eigenlijk nog wel goed, alleen hun laatste liedjes zuigen wel) en heeeel wat verzamel cd's 8)
|
Ik heb 3cd's van de backstreet boys
Heb zelfs één keer naar hun concert geweest in de AB in Brussel :p Verder heb ik nog een cd van Take That en een single van Britney - Born to make you happy... 8) |
Citaat:
Die waren eigenlijk best wel goed hoor in concert :) 5 heb'k ook gezien,zo'n 3 jaar terug maar die waren minder :p |
Citaat:
|
bleh... oldies! :p :kots: :p
|
Citaat:
;) |
gadver...
wat een onderwerpen hier!:kots: britney spears cd's, BSB concerten, nog meer walg!! WAT IS HIER AAN DE HAND MAN! das toch OUD! vergeet dat! :p |
Jij luisterde zeker toen je 10 was al naar slayer :rolleyes: :loser:
|
Citaat:
|
JIJ :p
|
een paar jaar geleden luisterde ik altijd shania twain :)
|
ik heb nog een cd van boyzone :$
|
Citaat:
|
ik whigfield, dj bobo, dune enzo
echt alles uit het eurodance tijdperk 8) |
Citaat:
*schaamt zich ook:$* |
ik vond b*witched laatst weer :d
en tupac --> all eyez on me |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:50. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.