![]() |
Wie heeft er ook zo gelachen...
...omdat meisje bij de eerste aflevering van Idols met der kleine Bart SMit "do-re-mi,etc" keyboardje....
als ik eraan denk moet ik gewoon weer lachen.. :D |
ja ik :p I couldn't help myself :+ ben t vergeten maar was zij door of niet?
|
HAHAHAHAHAHA
ja idd en bij die compilatie van Christina Aguilera op t einde hoorde je haar zo 'Mi' ertussen hahahaha |
Citaat:
|
prachtig idd...:):d
|
|
Citaat:
Maar toch ze was echt heel verdrietig...straks gaan zulke mensen nog zelfmoord plegen uit frustratie,maar ja ze kan misschien ook nog een wonderbaarlijke pianiste worden....ze begint in ieder geval al goed :d |
Oh zij was echt megakneus!!!!!
Sommige mensen nemen het echt way too serious, en dan krijg je natuurlijk alleen maar teleurstelling... |
Omg, als ze nou keyboardje kon spelen ok (...neh dan was het nog hilarisch :d...) , maar ze plakte gewoon stickertjes op de plekken waar ze op moest drukken :x *proest* :d en ohwohwohw het gaat zo goed thuis...!
|
ach het zag der wel wanhopig uit
en wat zongen er veel vals zeg |
deze keer was nog slechter als de vorige keer, ze lachte me gewoon uit....!
ja en ik kan écht zingen hoor, thuis lukt het altijd. ghihi, dom wjffiej...:d :x O-) |
idols = dom:yes: :O
|
omg dat mens is echt KANSLOOS :D :D waarschijnlijk is ze niet eens beter als vorig jaar toen ze ook afgewezen werd :D
|
doo reee mieeeeeeeee :p
Op de toiletten... Stoer hoor :p |
Heb het niet gezien..
|
Ik vond die jongen van 15 wel grappig met die puisten en die Grease lighting zong
Why this car is automatic It's systematic It's hydromatic Why it's grease lightning Grease lightning Go, go, go, go, go, go, go, go, go, go Go grease lightning you're burning up the quarter mile (Grease lightning go grease lightning) Go grease lightning you're coasting through the heat lap trial You are supreme the chicks'll cream for grease lightning Ik ging echt dood van het lachen (bijna dan) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja wij dus
echt dikke lol |
dit vonnik ook zo'n goeie:
"ja ik had me eigen style, maar toen ging shakira er opeens mee aan de haal" :d:d:d |
Citaat:
waar haalt ze die nou weer vandaan! :p |
HAHAHAHAHA :respect:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb er weinig van gezien, is jamiel nog op de tv geweest??
|
Citaat:
|
whahahhahaha is er nog meer?
|
|
LOL :D:D:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het écht niet kunnen..Als je wat steviger/dikker bent dan moet je juist iets aantrekken dat je een beetje slank maakt..Niet zóiets! Echt zoooo fout! |
Citaat:
|
het was idd hilarisch
|
HELEMAAL GEWELDIG!!!
Die plaatjes:respect: :respect: :respect: |
Goeiemorgen lijkt miss piggy wel man
|
Citaat:
http://www.nitespeed.nl/image/piggy.jpg meer van die zooi @ fok: http://forum.fok.nl/showtopic.php/438573/ |
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:29. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.