![]() |
morgen korte broeken weer
het wordt namelijk 1 graad warmer als vandaag :d
|
dan vandaag is het geloof ik
|
neem gelijk zonnebranddinges mee
|
het was vandaag echt té koud voor woorden....brrr
|
Citaat:
|
Citaat:
|
YES 8|
Alsnog fokking koud |
op school was het ook vet koud leraren denken dat ze ramen open horen te zetten
|
*gaat morgen buiten zwemmen*
:+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*pakt ballenknijper en gaat zo trainen in warm zwembad :) * |
Citaat:
moet je doen |
och bij ons op school was de verwarming in een bepaald gedeelte kapot, en laat ik nu net daar de hele dag les hebben
|
Korte broek op mn hoofd ja, k wil een mutsssss
|
't is -2?
|
Citaat:
|
ik vind het wel lekker.. :)
|
Citaat:
Maarruh vanochtend was het echt koud brr me vingers vrozen/vriesden dur bijna af man |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vanochtend heerlijk gezwommen, was maar -7, dus het kon nog :+
|
Citaat:
|
i hate winterrrrr:|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tis heerlijk weer man! wat zeiken jullie! :p
|
Citaat:
|
Zaterdag nacht toen ik in een rokje op de fiets zat om half 3 snachts, toen was het pas koud :{
|
Citaat:
|
dit is echt heerlijk weer..:)
ik wil een lieve kleine puppy! ik wil weer wandelen door het bos!!! puppy voor op.. ik er achter aan.. handen in me jaszakken.. door het bos slenteren... :yes: heeeerlijk en dan door de sneeuw!!! i'm loving it!:love: ik loop nu met mijn sjaal die naar mijn oude hond ruikt rond.. iedere keer dat ik ruik.. heb ik zin om te gaan wandelen!:p |
Citaat:
ja maar als je dan al vanaf september iedere dag buiten loopt en tot februari t zelfde vooruitzicht hebt, en je dus van 7.30 tot 16.00 buitenstaat in de kou, niet beschut van de wind of regen dan zou je wel anders piepen. voor eventjes is t wel lekker, maar voor de hele dag? brrr en heb dan: een tshirt met kol, thermohemd met lange mouwen, vest, fleece trui en een jas aan en NOG heb ik t koud8| |
och niej zo zeuren :p
ik moet 20 min naar school fietsen dan daar nog 10 buiten wachten.. dan in de pauzes naar buiten.. en dan nog eens 35 min terug uit school.. dan was normaal mijn verplichte rondje met de hond... en dan savonds ook nog es... :p geen probleem mee:Y) ik heb nu.. twee sokken aan.. een gewone broek.. een t-schirt een ruiten hemd.. en een thermo vest.. :rolleyes: en ik heb 't warm dus dat thermo vest dat is al uit.. |
stelletje zeikerd hier hoor ik liep vandaag in bloesje met spagetti bandjes :thumbsup: :7
|
Doe verdomme dan die verwarming eens uit :rolleyes:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:28. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.