![]() |
ik HAAT examens...
... grrrrrrrrr...
4 gedaan ... nog 7 te gaan 8) Waarvan al ééntje SE-RI-EUS hard verneukt :huh: :'( Ik ben echt doodop... Morgen is het toch maar Frans, ik ga zo een uurtje of twee slapen :yes: :Y) |
Ik vind exames leuk :D
Hele namiddagen thuis zitten nixen :D Heb er al 8 gedaan, nog 6 te gaan |
Citaat:
|
ok
|
Damn wat veel examens moet je doen man :|
kheb dur maar 7 eind vant schooljaar :? |
Is dat iets Belgisch ofzo??? Of mensen achterlijk veel examens te laten maken!!! fout!!!! :aai:
|
:aai: sterkte lief
gelukkig heb ik geen examens meer ofzo |
Ik heb er nou ook al 3 gehad.. Morgen informatica en fysica :s Maar ik moet echt wat goeie punten hebben dus ik moet door streven 8| Mijn examens zijn volgensmij 80% van m'n cijfer:? Tenminste, dat zei m'n oom :+
|
wij hebben tog alleen maar aan het eind van het laatste jaar examens.. nou ja., vaag..
|
geen examens voor mij dit jaar :no:
|
Khad een 6 voor mijn herkansing van na, nu heb ik als laagte punt een 5 :)
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb er nu al vier gedaan waaronder ook 1 zwaar verneukt maar dat wist ik al op voorhand:z nog elf te gaan8| |
Citaat:
Vijfde en zesde twee keer... En ik heb dr een 8 gedaan,en 0 te go :z |
Citaat:
|
Citaat:
Maar eigenlijk ook vorig jaar 3 had :( in januari-februari in juni en nog keer in augustus-september |
Citaat:
woon eigenlijk nu in eernegem :p (verhuisd ;)) |
wat is kot?/
|
Citaat:
ja, huppelen 8| :d |
had bij mn examen wiskunde van de 20 opgaven er 10 niet ingevuld en van die 10 die overwaren ook nog 20% opengelaten
en had een 6,5 :D je moet gewoon mazzel hebben met de normering. en denk maar gewoon, daarna ga je iets studeren wat je leuk vind.:d |
Citaat:
|
ben al blij dat ik nu ff geen examens meer heb...
moet me nu op de Tentames richten :p :( |
Citaat:
ik ben er nu ook aan bezig... heb der 2 gehad nog 6 te gaan 3e jaar proefexamens van 2 x 4e jaar echte examens 1x plus ik weeet niet hoeveel proef examens:kots: |
Ik heb er nog ééntje verneukt... :'(
[einde mededeling] |
Citaat:
Ik kan geschiedenis totaalll ni... Maarja komt door de leerkracht :kots: Haar 'handige schema's' zijn zo ingewikkeld dat ik er nog véél minder van snap nu... :? |
Citaat:
En echt heel erg denk ik... Morgen heb ik toegepaste economie en geschiedenis. Geschiedenis vind ik wel makkelijk. Dus... Maar die toegepaste economie... Amai... 72blz gezeik heb ik net vastgesteld :{ |
frans heb ik vandaag ook aardig verneukt.. moest op bijna de helft gokken :s
|
Citaat:
Morgen nog Nederlands (simpel :) ) en maandag (laatste exaam): wiskunde... |:( Echt zo achterlijk, wiskunde als laatste exaam :kots: |
Citaat:
Deze keer is Frans bij mij goed meegevallen *) |
Citaat:
En nee ik wil niet stoer doen met slechte punten:rolleyes: |
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:40. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.