![]() |
als je bloed ophoest
is dat vast niet goed of wel :?
|
is wel ok.
veel hoesten is neit goed voor je keel daarom gaat het bloeden |
Hmm ik hoest van die groene roggels op...ook niet lekker hoor:{ Maar is misschien wel even wat om hiermee naar de dokter te gaan hoor, bloed ophoesten is niet gezond.
|
Re: als je bloed ophoest
Citaat:
|
het hangt er een beetje vanaf..
als je je stem erg belast hebt de laatste tijd kan er makkelijk wat gesprongen zijn in je keel, das niet erg.. (die belasting kan ook hoesten zijn) als het echt plasjes bloed worden zou ik toch maar eens naar de dokter gaan.. |
Citaat:
|
Re: Re: als je bloed ophoest
Citaat:
|
moet je ff aan de mensen bij gezondheid vragen :) >>
|
heb ik zo vaak :) meestal gewoon een haarvaatje in je keel gesprongen vanwege het harde hoesten :)
|
hmm, ik had het gister en vanochtend even. ik hoste ene paar keer, toen kwam er ene flinke klodder slijm los en toen ik dat uitspuwde, zaten er stukjes bloed in.
|
had ik eergisteren ook... ging samen met slijm en flink hoesten, dus vin het niet zo gek dat het ff is gaan bloeden in m'n keel :Y)
lijkt me dat jij hetzelfde hebt :p je hebt toch ook de griep ofniet? |
Citaat:
|
Citaat:
net korrels bloed zeg maar. |
ooit gehoord van de tering?
dan krijg je dat ook als ik me niet vergis |
ja oftewel TBC, wat gewoon veel voorkomt weer :+
|
hmm het kan ook zijn dat je een bloedneus hebt gehad, en dat je daardoor nog bloed in je luchtwegen hebt zitten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bloed ophoesten is inderdaad niet goed. Zoals bloed bij de ontlasting kan duiden op bijvoorbeeld colonkanker kan bloed ophoesten duiden op, misschien een kapotte maag, een kapotte slokdarm of een defect in de longen/luchtpijp(en)
|
Citaat:
ja veel verder zal het niet gaan |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:31. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.