![]() |
Sportforum ABC
Oude tijden herleven! :) 8)Herinneren we dit nostalgische topic nog? De bedoeling lijkt me duidelijk.
Letter A AntiKezman - Ex-FB, Leiderdorper en al jaren vaste kern Sport. :7 Ajax - club der joden, uitgeschakeld in de CL Amsterdam - de favoriete stad van Bart :* Arsenal - mooie club uit Londen, met geniale voetballer in de gelederen, Dennis Bergkamp Alternatief - dat was ll.com voor s.com :+ Angstgegner - Tsjechië :o Anti - dat zijn vele mensen hier tegenover het een of ander Andrade - Depor Alles of niets olé olé 8) Achterhoek - mooie streek in het oosten des lands 8) AZ - doet het prima onder Adriaanse, trainer van de club uit Alkmaar - de stad waar het beroemde Waagplein ligt ADO den Haag - Haags kwartiertjuh :yes: |
Volgens mij waren we bij deeltje J of K Ar-Tuur
Alzheimer? ;) |
arie kanarie- schandlig om die te vergeten! 8)
arnhem-zondag komen ze hiero! oh ff topic maken |
Re: Sportforum ABC
Citaat:
|
pfff
|
Citaat:
Argentinië - Een land die veel goede voetballers produceerde en ook goede resultaten boekte op eindtoernooien. In Februari zullen wij weer wat kennissen uit dit land mogen verwelkomen :). |
Aanhang - enige bestaansrecht van elke voetbalclub!
Arrogant - 020 Aalbers - wie? Angsthazen - Duitsland voor het afblazen van een oefeninterland Afgang - Zeggen dat het tegen Celta en Milaan moeilijk gaat worden maar in Brugge je Waterloo vinden Afsluiting |
Aalbers-luchtfietser, die nu AGOVV de klote op wil helpen. De man van de ondergang van de club van Joy_RFJK.
Aalmoes-Het inkomen van een Fortuna-speler Aanbidden-Roda, na een goede wedstrijd :yes: Aanrecht-plaats van de vrouw O-) Abdeloui-gangsterspeler in Doetinchem :love: Achterhuis, andere benaming voor een lelijk gebouw in de buurt van Duivendrecht Achterlijk-Koelkast/Loeloe, persoon begraven in de achtertuin Adolf-Was een rodafan! Adriaanse-flapdrol die niet tegen zijn verlies kan, tevens uitvinder van de term 'scorebordjournalistiek'. Advocaat (WINTERS)= ex-shirtsponsor, tevens bondscoach Ajax-afwasmiddel Alcohol-voor/na/tijdens voetbal in grote hoeveelheden, in Aken lekkerder dan in de Kuip 8) Alemannia-Deutsche Freunde :love: Allochtoon-vrienden van Arie Amateurs-MVV, binnekort Ammoniak-voor in de koffie bij Roelof L. Anke-bruggi, vrouwke dat zich steeds minder laat gelden op het forum :no: Anne Frank-Het wordt niets meer met jou...! ( 8 ) Antijood-Bartje, Theo, Arie, AntiKezman..... Antiek-Raymond Van der Gouw, Albert van der Sleen Apepak-Outfit van man in het zwart met debiel ELF-logo Arbiter-mikpunt van woede Roda-fans Arrogant-joden |
Citaat:
Ach dat is waar ook :o Afzichtelijk - met regelmaat het voetbal van de superboeren, met name in uitwedstrijden Appie - bijnaam van de al eerder genoemde Abdelloui :) Allememagies - veel gebezigde term door onze welbekende vrienden en helden B&A Adriaan - boevenvanger met zijn kornuit Bassie en de man met de intelligente opmerkingen en visies Actie - werd er gevoerd door Graafschap supporters tegen Veendam AC Milan - sterk counterploegje met een paar fantastische spelers Anderlecht - Brusselse club, 'het Ajax van België' werden ze dinsdag genoemd op tv :? Auxerre - schakelde Utrecht uit |
Ah, weer een ABC topic
Agressie. Dat missen we in de Kuip Aziaten. Alsjeblieft niet nog een :no: Afrikanen. Mag je ook houden Alexy Ignashov en Peter Aerts stelden beiden zwaar teleur tijdens de K-1 finale |
Citaat:
Vergeet ik me helemaal Anastasiou :o De beste speler die we hebben sinds jaar en dag :yes: |
Arnold Bruggink:yes:
A lweer net niet de 2e ronde gehaald...:no: |
AsociAle kutdief: degene die bij mij thuis gewoon ff 2 dozen vol met in totaal 60 MD's heeft geraust. :kwaaist:
|
Citaat:
Wat zijn MD's eigk :? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:06. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.