![]() |
Het ligt wel weer aan mij...
... zoals altijd... :{
|
Re: Het ligt wel weer aan mij...
Citaat:
goedzo :* |
wil je er over praten saar..? :( :*
|
zullen we poepen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:'( |
Re: Re: Het ligt wel weer aan mij...
Citaat:
|
haat je me nou, saartje18?
|
Citaat:
maar meestal lach ik er eigenlijk mee soms , hoe slechter ik me voel , hoe stommer en blijer ik doe naar de buitenwereld toe best raar eigenlijk:z |
Citaat:
Hoe liever ik ben, hoe slechter ik me vaak voel... meestal zeg ik alleen lieve dingen als ik spijt van iets heb, of me druk maak :Y) *maar er zijn ook uitzonderingen hoor :yes: * In ieder geval... Ik ben weer een heel uur nutteloos geweest. Ik ga mezelf sebiet weer dwingen duits verder te gaan studeren. Tegen het einde van volgende week kan je me bij elkaar vegen denk ik :p Mentaal is 't echt :notgood: aan't gaan... |
Citaat:
kun je lache :{ :d :loser: |
Citaat:
Duits ligt echt te wachten op me ... Ik moet het nog allemaal studeren tegen morgen... :{ Ach, euh... denk aan me... duim voor me... en dat soort shit :) |
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
:thumbsup:
|
Niet zo aanstellen, van Asten, maar werken!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en nu haar adres in de vorm van de straat waar ze woont :+
maar uhh...tja......volgens mij kan ik in 1x raden waar t over gaat dus in dat geval: :aai: t komt allemaal goed |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oftewel: ik heb weer even aandacht nodig :Z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:aai:
|
Citaat:
Als je het nie kan verdragen dat ik dingen post, lees het topic dan niet... eikel ;) |
niet schelden, saar :no: :loser:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet aantrekken Saartje, heeft iedereen wel eens ...
|
Citaat:
|
Citaat:
het is een heel groot compliment :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, instructio4 ofzo :+ Maak je niet druk over wanneer saartje op mij scheldt, hoor, ik zou me pas druk gaan maken als zo iemand me wél mag ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij haatte me omdat ik zo achterbaks was tegen iedereen niet? Achja, vriendelijkheid is duidelijk geen woord dat ik jou woordenboek staat :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het was wel weer JIJ die zo lullig hier reageerde hé. Had jij nu eens gewoon een normale reactie gegeven, had ik normaal teruggereageerd tegen jou... Nee, niet uit achterbaksheid... uit vriendelijkheid... mja... De fout ligt hier niet bij mij hoor... :no: |
Citaat:
|
Citaat:
smoke :7 and relax.... :p |
Citaat:
Ik ben gewoon doodop... Ik heb van de hele week misschien in totaal 15u geslapen... kommaan zeg... Hou je lullige uitspraken voor jezelf. Als ik dan zeg dat alles tegenwoordig tegenzit, sorry dan hoor... Jij kan gewoon nx van mij verdragen. Elk woord dat ik typ is voor jou teveel. Wel, open men topics dan niet meer. Heb jij geen last van mij... En heb ik geen last van jou. Tis niet dat ik niet WIL vriendelijk reageren, tis omdat ik gewoon niet kan bij jou... |
Citaat:
Tot sebiet :* |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:51. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.