![]() |
Jim versierd.
1 Bijlage(en)
is zo een gaar kerstkaartding wat je kreeg bij de Hitkrant. O-)
wat verveling wel niet met je doet. :z:loser: lekker boeiend weer 8) :loser: |
verveel je je, Fran? :+
|
ja
|
Citaat:
Citaat:
|
burp
|
Citaat:
|
hmz wij hebben nou bij de AH zo'n levensgrote pop van Jim staan. Echt verschrikkelijk gewoon :kots::kots:
|
Wahahahaha geweldig toch?
Die Jim is toch zo'n lolbroek... 8| |
Citaat:
|
mijn moeder kwam gister thuis van appie, zegt ze "kijk ireen ik heb 2 pakken mars gekocht zodat je die single van jim hebt!' heel leuk mam8| ik vind em echt geen mooie stem hebben, als ie dat om zou bouwen zouden z'n liedjes misschien nog wel te doen zijn :p (hij's wel knap trouwens 8) )
|
Re: Jim versierd.
Citaat:
|
Citaat:
Hoewel het ook mindere kanten heeft, want van dat hoofd van hem wordt je ook niet goed en telkens denk je dat je in je ooghoek iemand ziet staan en dan is het weer die kwal... |
Re: Re: Jim versierd.
Citaat:
en die heeft zij erop getekend.. :{ :p |
ja leuk....
|
haha cool!
bij ons op school komt vanavond Jamai!!!!! op de disco van de eerste en tweede jaars :p en ik moet gaan helpen omdat wij verstandige bovenbouwers zijn :d dus.. wie komt er mee rotte tomaten gooien???:p |
Wij hebben een levensgrote poster van Hind aan de meterkast-deur hangen. Ik schrok me de |:( |:( :kwaaist: :kwaaist: toen ik r zag.
Maar wij hadden ook bijna een grote Jim-pop hier thuis staan. Jammer genoeg niet gekomen, ik kon wel iets gebruiken waar ik mn agressie op kwijt kon O-) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
okey,.. 8 uur bij mij thuis.. ik neem nog wat van die vieze kool mee :kots: |
een kerstkaart :?
lijkt meer op een rouwkaart :{, hij heeft ook best veel pijn lijkt het wel :{ |
vinm zo veel beter :p
|
ik ben homo
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik vind t leuk dat ie een kerst singletje uit brengt :)
Hij heeft echt een goede sponsor aan Mars.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
whaha hij lijkt op roel :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:12. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.