![]() |
5 weken
ik heb nu al kerstvakantie dat ongeveer 5 weken gaat duren, want mijn school gaat verhuizen :7
|
whoaah. bitsj
|
jongens kunnen geen bitsj zijn, doos 8) :loser:
|
Re: 5 weken
Citaat:
ik wil óók een school die gaat verhuizen :yes: |
ja naja.. 4 of 5 weken ofzo. ligt er precies aan hoe lang het verhuizen precies duurt..
maar toch weet je :) tis toch een halve zomervakantie maar dan in de winter :d |
Ik wil dat de mijne nog es overstroomd 8-)
Wel lullig voor de mensen met hun huizen natuurlijk... Plaatselijke wolkbreuken wens ik wel :Y) |
Citaat:
|
das lekker
wil ik ook wel hebben |
beetje aso he :p
maar em.. dat is dan inderdaad een gelukje bij een ongeluk :) |
aaaa homo, geef dan een feesje ofzo O-)
|
aaah wie is hier nou de homo dan.. scouting duudde 8)
en feestje.. zit er niet in denk ik.. maar 27e gaan mn ouders naar tsjechie en heeeeeeeeeeeeel misschien dat ik dan een filmavondje ga houden ofzo bij mij thuis :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bastart is helemaal geen werkwoord gekkie :loser:
waar gááát dit over.. :rolleyes: |
Citaat:
|
film avond na het weekend 8-) in het weekend zal ik overleggen, dan heb ik misschien wel een verrassing voor jullie :p
|
Citaat:
|
ik wou dat mijn school ook ging verhuizen.. en dan t jaar daar op overstroming.. daarna aardbeving, en dan t laatste jaar brand.. zo, dan heb ik 2 lange vakanties per jaar 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
daar kan ik toch niks aan doen dan!!? :? :7 |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
Citaat:
|
Citaat:
honing aan eend z'n reet :yes: :d had het gewoon nog niet gelezen, wist het dus wel :kwaaist: :p |
lalalala hou mn topic nou ff schoon :respect:
|
Citaat:
Maar goed, vooruit: ik probeer je topic verder schoon/minder vuil te houden O-) |
dankjewel :*
|
Citaat:
on topic dan maar: zou voor mij nx uitmaken, sturen ze me gewoon naar een ander gebouw..vorig jaar ook in 3gebouwen verspreidt over gent les.. ontopic reageren is niet leuk 8| is in blaat-dag |
jah ik ben ook in blaat dag.. en wat de neuk maakt het uit.. het is toch.. AAN DE BAR!!
MENSJES!! KOM MAAR POSTEN!!! :d :d :d |
jeuj dolle boel, ik heb over een week pas vrij en dan maar 2 weken, vind ik lang genoeg
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:22. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.