![]() |
Je plannen voor vandaag
Bij mij helemaal niets :wave:
|
Veeeeeel studeren !!:(
maar ik heb geen motivatie meer pff |
Citaat:
|
ben net pas wakker... dus dalijk maar is ontbijten en dan douchen en daarna maar is het handbalveld opzoeken :)
|
Citaat:
|
ben nu nog bij anne, strax naar huis, huiswerk maken, mark zien, en eten bij Anita
|
Vanavond extreem Halo spelen kom je langs?
|
Citaat:
|
huiswerk
en voetbal kijken en om 19:00 studio sport en dan ga ik nfs: underground spelen en om 22:45 studio voetbal 8) |
je gaat wel lang huiswerk maken ofniet?
|
om 2 uur begin ik, tot een uur of 4 :o
|
latijn leren pff
|
Citaat:
|
zometeen leren, kerstboompje halen, en verder beetje computeren en studio sport kijken
|
wat is er zo belangrijk aan studiosport op zondag :p
|
Citaat:
|
Tekenen, leren en straks ff op msn
|
NK biljart in heiloo ff strakkies nog heen, en vanaaf naar een maat ofzo
|
nu naar de stad, dan me fiets maken, verzekerings papier invullen, bed van me broertje naar ze kamer transporteren, werken, cammen, huiswerk maken
phuuuu nog een hoop te doen vandaag :no: |
what the hell moet je in de stad doen? dies hardstikke dicht :p
|
Citaat:
20:00 @ in me slaapkamer slet ! :kwaaist: :+ |
Finding Nemo kijken
|
autotheorie oefenen... ennn.... bla?
|
Citaat:
|
- huiswerk maken, maar der komt niets van
|
Citaat:
|
Nou, kerstboom optuigen..
Mijn presentatie over export naar Canada afmaken. Daarna eten (we gaan Chinees halen:9) en daarna nog wat tv kijken en rond een uur of half 12 :z :z Moet morgen al om 8.30 op school zijn:huh: Wat ik vandaag nog meer gedaan heb is: - inkopen doen bij groothandel voor kerst - kerstboom gekocht (10 euro voor een knots van een boom, koopje8-) ) - kerstboom opgetuigd, althans, dat was de bedoeling... mijn paps is nu de kerstverlichting aan het repareren....:{... ik ben maar gevlucht naar de computer:Y) Al met al een leerzame en boeiende dag al zeg ik het zelf...8) |
Citaat:
dan me fiets maken, verzekerings papier invullen, check bed van me broertje naar ze kamer transporteren, check werken, cammen, check huiswerk maken |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:22. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.