![]() |
Zwanger Raken
Een week geleden zag ik in de krant dat bijna 50% van de Belgische mannen spermaproblemen hebben en daarom bij hun vrouw bijna een jaar moeten proberen om haar zwanger te krijgen.
Waarom is het dan als we het een keertje zonder condoom doen dat we de pech hebben iemand zwanger te maken ??? Dat kan ik gewoon niet volgen |
wees blij dat het niet zo makkelijk gebeurt en op de 2e statement heb ik geen antwoord
|
Re: Zwanger Raken
Citaat:
|
Re: Re: Zwanger Raken
Citaat:
of t meisje extreem vruchtbaar is. :+ |
Re: Re: Re: Zwanger Raken
Citaat:
|
Dusseuh, een meisje van 14-15 wordt theoretisch gezien sneller zwanger dan een meisje van 20-21 jaar?
|
Citaat:
|
Re: Re: Re: Zwanger Raken
Citaat:
|
Ok, meci gaste
Stoch vreemd dat men altijd een forum nodig heeft om de krant te kunnen snappen :Y) |
ik ga inneens ook voor de impotentie
ben ik zeker dat ik geen klein manne kan krijge :) |
Je hebt 50% kans dus dat er iemand zwanger word.
Overgrens heeft 52% van alle mannen op de wereld moeite om iemand zwager te krijgen dus om nou te zeggen dat dit zou inhouden dat je maar geen condoom moet gebruiken is niet echt voor de hand liggend. |
Citaat:
|
we zitten met een geboorte tekort in belgië dus denk in nederland ook (vergrijzing van de bevolking)
ze maken ons dat gewoon wijs om meer zwangerschappen te hebben? :) |
punt 1: waarom uppen van dit topic :?
punt 2: je KAN na 1x zonder voorbehoedsmiddel seks hebben zwanger raken. het is dus niet 1x zonder hoppa meteen zwanger. daarom willen ze ons daarvoor behoeden, en "bang"maken. en het moet tussen het mannetje en vrouwtje wel klikken, als vrouwtje vrij onvruchtbaar is en mannetje ook dan wordt het moeilijk, en als ze allebei heel vruchtbaar zijn zal het makkelijk gaan. |
Citaat:
|
Je kan maar 1 dag in de maand zwanger worden, en toch worden er nog zoveel ongewenst zwanger.... Lekker is dat :p
|
Citaat:
|
Citaat:
En over dat sperma klopt wel ja maar dan toch is het maar een dag.... Die 5 dagen is dat gewoon de tijd dat de zaadcellen leven... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je sex hebt nadat het eitje is afgestorven leeft het sperma ook idd nog 2 dagen maar het eitje komt toch al niet meer :p maar het schijnt ook dat als je lang aan de pil bent geweest, het veel moeilijker is om zwanger te raken. das lullig, dan wil je dat je zwanger wordt nadat je et een hele tijd niet wilde, en dan lukt t niet meer, juist OMDAT je het zo lang niet wilde :p euh of ben ik zo niet meer te volgen :? |
Citaat:
|
Hmmmm ik heb geen idee of dat in belgie zo moeilijk gaat, maar zwanger worden ligt niet helemaal aan de leeftijdscatogorie, het ligt meer aan het feit dat jongere meisjes vaak niet weten wanneer ze ovuleren en seks hebben op onverstandige momenten, en dat het aantal zaadcellen bij een man na hun 21 verminderd, dus het is lastiger om op latere leeftijd kinderen te krijgen...
|
Citaat:
de vermindering van het aantal zaadcellen is geen wegende factor.. het is de vrouw, haar eicellen bevinden zich al vanaf de geboorte in haar eierstokken...hoe ouder zij wordt, des te ouder zijn dus de eitjes die vrijkomen ... een vrouw heeft geloof ik voor ongeveer 500ovulaties aan eicellen in haar eierstokken.. wat toch genoeg is voor zegge 40jaar.. maar hoe ouder iedere eicel is, des te minder van kwaliteit. en minder kans op zwangerschap.. bij mannen echter worden zaadcellen continu gevormd...en is altijd een overmaat van aanwezig.. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:49. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.