![]() |
verrek ik krijg nog 2 Euro
van instructio, shocking kom er nu pas achter
van wie krijg jij nog geld? |
Re: verrek ik krijg nog 2 Euro
Citaat:
|
4 euro van een vriendin.
en van een lerares. :o |
ik leen geen geld meer uit. enkel als ik op vakantie ben met vrienden die dan geen geld hebben en anders op mijn zak daar moeten teren.
|
volgens mij nog 5 euro van BoP van de MF meeting :p
|
nog 50 euro van iemand
|
1.50 van pauline..
en 3 van mark |
10 euro van me broer
6 euro van sander 1,83 van martijn 1 euro van walter en op dit moment is dat op zich best wel weinig, want het is niet zeldzaam als ik nog van 10 lui ofzo geld krijg :$. kvoel me net een bank joh :d |
nog 0.50 cent van joanna
en moet haar nog 2 bier betalen 6 euro van chantal en 2 euro van David:) |
hahaha :d go pfp!! :respect: :loser:
ik krijg van niemand geld geloof k .. :p |
Ik krijg bij mekaar van iedereen (ik weet niet eens meer allemaal wie emzo ) nog wel 300 euro.
Dat is de reden waarom ik geen geld meer uitleen en niet meer voor iedereen zomaar iets betaal. :yes: |
Verrek nog 5 pleuro dan Danielle!!
Voor de rest weet ik het niet zo meer, maar op school komen ze dan gewoon naar me toe. Dit krijg je nog van (bijv) die tosti. Dus dan hoef ik het niet eens te vragen.. |
50 cent van charlotte
en 50 cent van jasmyn |
ik moet nog 40 cent van Joke
nog 2 euro van Brecht nog 3 euro van m'n ma en moet zelf nog 20cent geven aan Sofie grote schulden :p |
Mijn moeder krijgt nog 10 euro van mij! Ik leen nooit geld uit, omdat ik het niet heb O-)
|
helaas van niemand :(
|
Citaat:
|
over kleine bedragen ga ik niet moeilijk doen..
onder de 10 ofzo.. is het 15 euro dan kan ik nog zeggen van jah :+ maar meestal is het zo dat we het zo doen dat we dan uitgaan... en dat hij een drankje betaalt en klaar.. |
+/- nog 1350 euro...
|
jezus hee.. waar praat je nou over? 2 euro.. ik zag zelf iemand die het op 2 decimalen nauwkeurig onthoudt; €1,83. :huh: :loser:
|
Ja pcies , maar na 20 x is dat toch alweer ......
20 x meer :loser: |
ja, maar in de tussentijd krijg je heus wel wat terug van die vriend/vriendin. (een hamburger, of een biertje of zo)
|
stelletje gieren
het is maar 2 euro, of 1,50.. pfff :notgood: |
Citaat:
|
2 euro is toch 4,40 hoor ik zal het noooooooooooit meer vergeten :+
|
moet zelf nog 2 euro aan iemand betalen :yes:
|
ik leen nog nooit geld uit en ik vraag nooit om geld
ik hou het simpel:+ |
Citaat:
:thumbsup: :yes: |
ik ben martijn nog heel wat schuldig :$ :p
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:08. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.