![]() |
hmmm .. nog wat leuks van plan deze week
of saai scholen ? , werken ..:O
|
geel blauw :9~
|
:o :o :o :o :o
|
Citaat:
|
4 dagen lang flink veel voor school doen :{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
schoolfeeest gala dinges iets :d
|
Citaat:
|
school, trainen, rukken .... meer niet echt
|
nog tot woensdag examens
woensdag gaan feesten ! donderdag vrij vrijdag mijn rapport gaan halen:( en dan weer gaan feesten:7 |
- maandag school tot 1 uur
- dinsdag school tot 17 uur, maar geen stage - woensdag stage tot 14 uur - donderdag eigenlijk geen school, maar project roept me - vrijdag geen school, begin vakantie en kleren shopen met vriendin |
maandag tot en met woensdag examen, woensdag naar t cafe, donderdag vrij & naar de dokter, vrijdag halve dag school en dan VAKANTIE!!:D
|
vrijdag dansles :9 :love:
vanmiddag basgitaarles vanavond sporten morgen lotr-marathon en niet slapen woensdag concert van mn oom donderdag sportdag vrijdag kerstontbijt nou das best een aardige week :7 |
Citaat:
|
donderdag naar school, verder niet veel! *)
|
morgen sjoppen, + garantie cam ophalen
woensdag naar melissa donderdag week niet vrijdag Anne van school halen en David en Joanna naar de bus bregen vrijdag avond.. Vergadering Carnavals wagen zaterdag week niet zaterdagavond uit zondag niksen en sávonds vergaderin KVW daarna naar het theater maandag David en Joan van de bus halen Dinsdag.. Nog een keertje sjoppen voor de dingen die ik vergeten ben Woensdag kerstmis:) |
oja zaterdag een feestje alvast voor kerst :p met een hele hoop vrienden
|
woensdag middag ff naar de stad en 's avonds schoolfeest. :)
vrijdag misschien naar de bios.. Anoesjuh en RandyJC komen volgend weekend. 8-) en verder zou ik 't zo ff 1-2-3 niet weten :o |
- vanavond sporten
- morgen avond kerstpakket halen - donderdag avond lekker niets doen - de rest van de week stage van 8.30 tot 17.00 |
nee.
|
Citaat:
|
2 verjaardagen van schoon familie hun kant :P
|
vandaag school
morgen school en werken woensdag school donderdag school en werken en school en werken en sinterklaas en uit vrijdag werken en werken zaterdag feestje zondag feestje en sinterklaas en uit |
vandaag: leren voor frans
morgen: leren voor frans en ak woensdag: leren voor ak donderdag: boodschappen doen voor kerstontbijt + met didi mee naar tennis --> bob speelt :love: vrijdag: kerstontbijt + smiddags naar stad zaterdag: ? zondag: naar preston palace |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:20. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.