![]() |
Nafluiten van vrouwen
wordt verboden, las ik vanochtend in de telegraaf, je kan gewoon 40 Euro boete krijgen daar in Rotterdam. En wat als er wordt nagefluit naar mannen , dat mag dan zeker wel weer
|
zolang andere mannen mij niet nafluiten vin ik het wel oke :p
een man voelt zich zowiezo niet zo snel aangevallen als er gevloten wordt naar hem :p |
gigantische onzin dus :(
|
ja in Rotterdam mag niks meer tegenwoordig
geen allochtonen meer, geen peuken meer op straat gooien.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
daar kun je zeker ook geen boete voor opleggen? :P |
Citaat:
|
Citaat:
nee maar even serieus, waarom hebben ze daar in rotterdam allemaal van die zelfverzonnen regels? dadelijk krijg je nog een boete als je aan de verkeerde kant van het pad loopt ofzo :{ |
Heb ik ook gelezen!! whaha 40 euro, naaierij!! :d
Zo ik stuur ff paar knappe vriendinnen naar Rotterdam! :p |
Maar zou je nog wel naar je eigen vriendin mogen fluiten :?
|
Citaat:
ketelhof 212 graag!:thumbsup: |
Citaat:
Daar krijg je gewoon 500 dollar boete als wat-dan-ook op de straat gooit. Da's ook het meest schone land op deze aardkloot, nog schoner dan Zwitserland 8) |
haha
Ja, ut is eigenlijk wel belachelijk
40 euro, nouw dat kan je wel beter gebruiken, right? Haha, strax fluit je naar je eigen vriendin, sjongjonge. Huppekee 40 euro!! En hoe willen ze dat in de gaten gaan houden? Die meid gaat cker aangifte doen. En dan hangen ze posters op. WANTED Jezus wat zielig |
Re: haha
Citaat:
als hij haar die avond niet neukt maakt dat 40 € |
Re: haha
Citaat:
enne Whizz, volgens mij ben ik daar wel geweest.. tussenstop toen ik in het vliegtuig naar Indonesie zat 8) |
Re: Re: haha
Citaat:
Maar daar is het iig erg schoon, tussen stop naar indonesië/australië is daar idd meestal :) |
Re: Re: haha
Citaat:
|
Citaat:
Maarre welke van men vriendinnen dan? :o |
Re: Re: Re: haha
Citaat:
Ik zit gewoon boordevol goeie ideen *) :Y) |
Citaat:
die met die hele donkere ogen en haren. |
Citaat:
What's her name ? :o |
Re: Re: Re: Re: haha
Citaat:
|
Citaat:
uuhh dat weet ik niet meer. ik weet wel dat ze hele mooie billen had. :yes: |
Re: Re: Re: Re: Re: haha
Citaat:
wil ik er es over nadenken :p |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: haha
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: haha
Citaat:
vanaf nu ben ik geil? |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: haha
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: haha
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: haha
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: haha
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: haha
Citaat:
Jij mag voor mij geil zijn... oke? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: haha
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mensen die op internet posten vanuit Rotterdam
€80 boete! :p :] |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb nog zoiets gehoort....
ze willen spijbelende scholieren voortaan celstraf geven...:? en dan ook nog zeiken over cellen tekort... slaat dus weers helemaal nergens op...:no: |
Uw kop staat me niet aan, 20 Euro
haren niet gekamt 30 Euro mongolen die zich op straat vertonen 50 Euro Gulp open 20 Euro slechte adem 50 Euro meisjes met te kort haar 100 Euro en verplicht plantsoenendienst |
Citaat:
:z |
zo erg is het niet om nagefloten te worden tog? Als het maar bij fluiten blijft..
|
Pcies, zoldra ze lastig worden mogen ze boetes krijgen. Met nafluiten doe je iemand geen kwaad. EN ik heb zelf altijd me discman op , dus dan hoor je het niet eens.
|
moet je nog oppassen dat zo'n illegale marokkaan je discman niet jat en hem een paar straten verderop gaat verkopen
|
mmmh ik vind dat ze wat aan dat getoeter moeten doen, dat is veel irritanten veel harder ook. Fluiten valt dan nog mee.
|
Citaat:
|
...en ik heb altijd mijn peppersray al in de hand in mijn zak als ik in een onveilige buurt loop :Y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:42. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.