![]() |
Wat ga jij doen deze zomer?
Ik ga lekker naar zuid-frankrijk met een zooi vrienden.
Hierheen om precies te zijn: http://www.biarritz.fr/ANGLAIS/cgi-b...up_webcam3.asp Leven voor de golven, slapen als het eb is. 8-) |
Re: Wat ga jij doen deze zomer?
Citaat:
|
deze zomer?
je bedoeld zomer van '04 8) :loser: ik weet nog niet wat ik ga doen.. mij nog te ver! |
waarschijnlijk met een paar vrienden naar Portugal.. maar ik heb geen geld 8|
|
veeeeeeeeel festivalletjes doen:yes:
en rondhangen in het parkje hier (zoals iedere zomer:z ) |
Re: Re: Wat ga jij doen deze zomer?
Citaat:
http://www.yorke.sa.gov.au/postcard/...dyboarding.jpg |
Wij gaan waarschijnlijk komende zomer naar Turkije met z'n 8-en!! :d
|
Citaat:
ik krijg iedere dag meer zin in die vakantie. alleen de rit er naartoe moet al te vet worden! 8{ |
Citaat:
|
ik wil wel eens op vakantie in de zomervakantie
want dat heb ik zeg maar de afgelopen 4jaar niet meer gedaan... altijd maar werken :/ en daarbij van die weekend/dag dingetjes enzo |
Citaat:
|
Sjonge das nog ver weg 8) Ik weet et nog nie:o
|
als ik genoeg geld bij mekaar krijg wordt t denk ik spanje of zuid frankrijk8)
|
KVW-en
Zuipen Niet slapen Naar de speeltuin Kampvuur maken Kamperen Overleven Koeienmelken Speurtochten lopen Post zijn Bier zuipen body painten onder de leiding Zwemmen Zuipen in onze zelf gemaakte jacouzi met bubbelende neger.. Kindertjes vermaken Zuipen.. 3weken Uitgaan half doodgaan en het gewoon geweldig vinden!!:+ das mijn vakantie.. in eigenland:p |
Citaat:
|
Citaat:
fastest way to make easy money en het werk wat ik doe vind ik wel leuk 8) |
Citaat:
|
voor de 5e keer naar deze camping, ziet er saai uit maar er komen vet veel jongern, en je kan er heel veel doen
http://www.camping-guyonniere.com/nl1.html en een van me friends komt ook! |
naar virginia beach en misschien californie of chicago.. verder hoop ik een baantje te kunnen krijgen, en veel uitgaan, shoppen.. en genieten 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
leuk...
ik ga weer 3 weekjes naar kroatie (porec) wask di jaar ook geweest. was echt super tof vandaar dat we terug gaan. en dan een weekje thuis en na dat weekje ga ik nog met een paar vrienden en vriendinnen naar renesse...:d |
Citaat:
dis wel eng:p (hoewel ik wel aan zee zat en niet bij t meer) |
Ligt eraan of ik tegen de zomer een vaste baan heb gevonden, maar ik was van plan om met mijn vriendin naar Portugal te gaan.
|
Citaat:
|
6 Weken naar Tunesie!
|
nog helemaal geen idee!!
liefst waar t warm is en je weinig aanhoeft! (ofwel bikini en rokjes!!) maar zal wel weer home sweet home worden dit jaar :no: |
best weinig mensen daarzo
|
Citaat:
hoewel je soms nog wel een toegeweide surfer kunt zien op die cam. :respect: |
:notgood: als ik zak ga ik bale
:thumbsup: als ik slaag ga ik feestuh en HOE 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
als je zakt ga je feesten om de ellende te vergeten en weg te drinken als je slaagt ga je inderdaad feesten ja |
Citaat:
|
weet niet, zie het wel
zou wel met scouting ergens naar toe gaan, eerst naar duitsland ofzo en dan als leiding naar ommen voor de rest weet ik het niet, heb nog geen vakantie werk en weet niet of ik het geld nodig heb |
:O
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Thuisblijven, as usual, of ergens in nederland op vakantie, as usual...
|
weetikveelikzouhtenoietwetenhoor
|
sex
|
4 weken naar Amerika *)
|
Ik ga 5 weken naar Griekenland.Eerst 3 weken met me vader en stiefmoeder en dan 2 weken met me moeder en nog 10 gasten uit Lelystad naar hetzelfde appartement als vorig jaar waar ook weer vrienden van mij en mijn moeder wonen.
|
Op vakantie met vriendje/Op vakantie met vriendje + groepje wederzijdse vrienden/Op vakantie met ander groepje vrienden
Samen met n goeie vriendin (donderdag mn bijna-buurmeisje) een heel groot feest geven (verjaardagen etc.) Festivalletjes doen :) |
naar schotland uiteraard :)
|
Citaat:
|
Vanuatu
|
ik wil heel graag op vakantie maar het ziet er naar uit dat ik beter kan gaan werken *snik*
en verhuizen :+ |
Geen idee..
Dat beslis ik meestal pas rond februari/maart... Dan zul je wellicht denken "wat laat?!" maar och, zulke dingen moet je niet overhaasten ;) :p... Mijn vakantie van vorige zomer had ik pas in april geboekt... Geen last-minute ofzo, maar een gewone reis.. Het nadeel is wel dat de goedkope vliegtuigstoelen al weg waren, maar ja, dat is het risico... |
ik zou er echt een spuug en spuug hekel aan heben om een vakantie een halfjaar van te voren te plannen
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:02. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.