Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Woensdag was het de 11ste Gentse Massacantus (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=40854)

BlueWolf 19 December 2003 22:50

Woensdag was het de 11ste Gentse Massacantus

1600 studenten die samen cantussen, prachtig was het :respect:

Bird Of Prey 19 December 2003 22:51

cantussen, doen we natuurlijk elke week bij de koffie... :{ (oftewel: wat is dat? :? )

dext0r 19 December 2003 22:54

pochen met de status die je hebt als je bij een koor hoort

BlueWolf 19 December 2003 22:55

Citaat:

Originally posted by Bird Of Prey
cantussen, doen we natuurlijk elke week bij de koffie... :{ (oftewel: wat is dat? :? )
geen echte student huh ;)
cantussen is samengevat zingen, drinken, dansen en gewoon u amuseren :thumbsup:

(en dan met 100 tegelijk tegen een zeil gaan pissen :+)

Bird Of Prey 19 December 2003 22:57

Citaat:

Originally posted by BlueWolf
geen echte student huh ;)
cantussen is samengevat zingen, drinken, dansen en gewoon u amuseren :thumbsup:

Juist, ik heb nog nooit tegen een zeil gepist met honderden anderen er bij. Help! Nu heb ik niet geleefd... :o :( :{

BlueWolf 19 December 2003 22:57

Citaat:

Originally posted by dext0r
pochen met de status die je hebt als je bij een koor hoort
ja, het was in een kerk met heel veel gasten en toen speelden we met 1600 man een koor 8)

BlueWolf 19 December 2003 22:59

Citaat:

Juist, ik heb nog nooit tegen een zeil gepist met honderden anderen er bij. Help! Nu heb ik niet geleefd... :o :( :{
ja het gaat om het tegen het zeil pissen, we zijn een koor van de kerk en we gaan dan tegen een zeil pissen, dat is ons leven :thumbsup:

(nu weet ik weer waarom ik het hier beu was)

dext0r 19 December 2003 23:00

Citaat:

ja, het was in een kerk met heel veel gasten en toen speelden we met 1600 man een koor 8)
jij als student had moeten weten dat als je lid bent van het koor..je dus zeg maarbij studenten vereniging zit..
en dan is cantussen dus inderdaad zingen,drinken,zuipen, banaal gedrag vertonen...etc

2-D 19 December 2003 23:01

ik snap t hoor BW

veel plezier met t gezeik :thumbsup:

en met de dingen die erbij komen kijken natuurlijk :Y) ;)

Bird Of Prey 19 December 2003 23:02

En laat ik nou niet echt de behoefte hebben om mij bij een studentenvereniging aan te sluiten en laat zuipen en banaal gedrag vertonen niet mijn grootste hobby's zijn, maar goed...

dext0r 19 December 2003 23:04

Citaat:

en gewoon u amuseren :thumbsup:

en dat noem ik schandelijk gedrag 8)

electricity 19 December 2003 23:12

cantussen zijn vet!!

heb 1x op introductiekamp van de stad meegedaan aan de biercantus! van die brabantse liedjes zingen en diegene die t beste zongen moesten zuipen (en dat was onze groep steeds)!

en ja, op t einde was onze leider zo leuk om een glas bier naar achter te gooien... en die gooide terug... en tja.. op het einde stonk iedereen en was iedereen vies. hehe

dext0r 19 December 2003 23:17

en dat is vet:{

electricity 19 December 2003 23:20

Citaat:

ja, heel die sfeer eromheen.

op t moment niet, en dr na ook niet omdat je dan naar bier stinkt en je haar plakt enzo. maar is toch heel vet!

Bird Of Prey 19 December 2003 23:20

Citaat:

blijkbaar... :{

Ze hebben t er nog wel ns over dat mensen van boven de rivieren nogal nuchter van aard zijn, blijkbaar wijst dat zich hier uit... :S

dext0r 19 December 2003 23:24

Citaat:

Ze hebben t er nog wel ns over dat mensen van boven de rivieren nogal nuchter van aard zijn, blijkbaar wijst dat zich hier uit... :S

idd, vandaar sdat ik me ook zo fijn kan amuseren op carnaval *maar niet heus*:{

electricity 19 December 2003 23:27

Citaat:

idd, vandaar sdat ik me ook zo fijn kan amuseren op carnaval *maar niet heus*:{
carnaval is opzich kei vet, alleen die muziek is minder. en als een brabander muziek maakt, dan lijkt t ook altijd carnavalsmuziek. en fanfare vind ik ok stom, maar verkleden en maf doen is top! :thumbsup:

Stapper 20 December 2003 00:44

ik is oprecht blij dat ik niet bij een studenten vereneging zit
heb dinsdag gewoon een leuke afsluiting van het jaar met mijn studie genoten, daar heb ik geen studenten vereneging voor nodig

en zeiken tegen een zeil aan, wow, das stoer, heb wel eens de hoofdingangen van zeist geblokkeerd door er hekken neer te zetten :+
heb een auto omver geduwd, dus ben ik even stoer :yes:

Kampie 20 December 2003 09:10

Let wel dat belgische en nederlandse vereningingen verschil hebben (zover ik begreep).

In Nederland moet ik werkelijk waar spugen op dat soort verenigingen.. in Belgie zijn het meer een soort carnavals verenigingen..

JEANUS 20 December 2003 09:51

ALs er bier in je haar kotm gaat wel je haar mooi glanzen :loser:

electricity 20 December 2003 11:44

Citaat:

Originally posted by JEANUS
ja en je kan t neerzeten hoe je t wilt, overeind bijvoorbeeld. en t blijft dan ook zo zitten, en t ruikt ook zo lekker!! 8)

Kampie 20 December 2003 11:58

van een beetje bier in je haar is nog nooit iemand dood aan gegaan (of zwanger van geraakt)

WishfulDreaming 20 December 2003 12:07

Citaat:

Originally posted by JEANUS

:yes:

toch nog één ding waar bier goed voor is :p

Youssef 20 December 2003 12:44

Citaat:

(nu weet ik weer waarom ik het hier beu was)

:{ Troll! :{

Tyskie 20 December 2003 13:22

(bier)cantus is idd zeker wel mooi.
Ben geen lid van een studentenvereniging en dat zal ik ook nooit worden, maar zoiets heeft echt iets.

Heb ooit aan een meegedaan tijdens introductie (TIK, voor electricity)... Zingen, zuipen en met bier smijten...

Misschien moet je er wel Brabander voor zijn, maar ik vond het het hoogtepunt van die introductie-week.

electricity 20 December 2003 13:27

Citaat:

Originally posted by Tyskie
(bier)cantus is idd zeker wel mooi.
Ben geen lid van een studentenvereniging en dat zal ik ook nooit worden, maar zoiets heeft echt iets.

Heb ooit aan een meegedaan tijdens introductie (TIK, voor electricity)... Zingen, zuipen en met bier smijten...

Misschien moet je er wel Brabander voor zijn, maar ik vond het het hoogtepunt van die introductie-week.

ej wanneer was dat? als dat in 2002 waas, heb ik je misschien wel gezien :+ wij waren grijs.. uh.. grijs 8 ofzo

Bird Of Prey 20 December 2003 15:26

Citaat:

Originally posted by Kampie
Let wel dat belgische en nederlandse vereningingen verschil hebben (zover ik begreep).

In Nederland moet ik werkelijk waar spugen op dat soort verenigingen.. in Belgie zijn het meer een soort carnavals verenigingen..

precies, dan ga je als hoogtepunt naar Ter land, ter zee en in de lucht :yes: :+ (jij ook, daar niet van :p )

Tyskie 20 December 2003 19:41

Citaat:

Originally posted by electricity
ej wanneer was dat? als dat in 2002 waas, heb ik je misschien wel gezien :+ wij waren grijs.. uh.. grijs 8 ofzo
2001 geloof ik... :+
Roze 5. :o

WishfulDreaming 20 December 2003 19:52

Citaat:

Originally posted by Tyskie
Roze 5. :o
Waarom verschiet ik hier niet van :Y)

BlueWolf 20 December 2003 22:58

Citaat:

Originally posted by Stapper
ik is oprecht blij dat ik niet bij een studenten vereneging zit
heb dinsdag gewoon een leuke afsluiting van het jaar met mijn studie genoten, daar heb ik geen studenten vereneging voor nodig

en zeiken tegen een zeil aan, wow, das stoer, heb wel eens de hoofdingangen van zeist geblokkeerd door er hekken neer te zetten :+
heb een auto omver geduwd, dus ben ik even stoer :yes:

ik heb donderdag nog een auto verzet dus :+
en je moet het doen voor de sfeer, het is altijd feest :yes:

http://www.studiant.be/foto/2003%2D1...g_DSCN8143.htm

http://www.studiant.be/foto/2003%2D1...g_DSCN8058.htm

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:34.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.