![]() |
net even wezen stappen!!!
was echt weer chilla 8-) 2 meisjes gescoard, en ze woude allebij me nr, maar die kregen ze niet!! :d
|
Tsk...
Alsof uit gaan om meisjes gaat :no: |
Whoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeieeee
|
ja ja ..
klopt wel.. toch |
Ten eerste : Chilla.
Ten tweede : 2 meisjes gecoord Ten derde : De aditude ''Ik ben cool omdat ik me nummer niet gaf'' Drie dingen in 1 zin !!! Waarvan ik moet kotsen. Knap van je :respect: |
ga volgende keer de stad in en blijf uit die paardenstal..
|
:kots:
|
jij bent echt super, dat zou ik nooit kunnen
maar ik blijf ook gewoon trouw en dat is iets wat jij niet kan zijn |
2 maar ?
|
en dan nog zo vroeg thuis zijn:loser: :z
|
Citaat:
|
:loser:
|
ik vind je wel een beetje triest:{
en dat is een UNDERSTATEMENT heb een beetje respect voor jezelf man:loser: hou je wel van jezelf? heb je die meisjes nodig om jezelf ggoed te voelen? het lijktme wel. misschien moet je eens met iemand gaan praten zodat je meer van jezelf gaat houden en zelfresect krijgt8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
zowzow, wat ben jij toch stoer !!
|
Ruud van Nistelrooy scoort meer... en hijs nog veeeeel stoerder ook...
arme meisjes.. zo hard dat doel in.. :{ :( :{ :loser:! |
kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek kwek :loser:
|
arme wijffies :'(
|
Citaat:
maar je bent wel triest als je er over opschept |
Ik sluit me helemaal bij mozzel aan.
Chilla man :Y) |
kan ook anders om... meiden spreken onderling af.. vanavond hebben we 5 jongens gehad... jij was daar misschien eentje van:p
|
Je zal maar door Joshua worden gescoord worden. 8)
|
doei Bobba :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:17. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.