![]() |
Voornemen nieuwe jaar
Ik heb mezelf voorgenomen om het nieuwe jaar in te gaan als een zuiver mens. Dus ik ben begonnen met het sorry zeggen tegen mensen die ik heb beledigt in het verleden. Nu is het forum aan de beurt.
Tegen wie van dit forum moet ik nog "sorry" zeggen? of heb jezelf nog een excuses te maken? :loser: |
Dit poste ik in het meidenforum
Ik doe ook eigenlijk niet aan voornemens, want ze duren niet langer dan 3 dagen :p Maar wat ik ga proberen - Beter me best doen op school - minder praten in lessen - Gewoon met die jongen gaan praten - Me huiswerk maken - Lief worden - Afvallen - eerder naar bed gaan Ok die 3e is hopeloos.... |
zeg maar sorry tegen mij :)
|
Citaat:
aan alle negers: sorry van de slavernij in het verleden. SORRY! |
Citaat:
|
Mijn goede voornemen is....me aan me goede voornemens houden...
|
nog meer sex
8) |
Citaat:
;) |
nog meer en betere feestjes:z
er zijn nog heel veel andere voornemens ook maar aan die kan ik me toch nooit houden |
- stoppen met roken
- wat minder laks worden - mn conditie verbeteren - een geweldige zomervakantie beleven |
slagen
|
Citaat:
|
neeeeeh..
volgend jaar moet er meer gefeest worden. heb alleen geen geld, dus ik overval wel een paar mensen hier ofzo. prima toch :Y) |
Citaat:
Dit postte ik in het meidenforum: Citaat:
|
Re: Voornemen nieuwe jaar
Citaat:
Anders is het "sorry" en dan niks, nu móét die ander wel reageren.. |
mijn goede voornemen is wat minder uit te gaan in het nieuwe jaar, alles kost zoveel duurder, en zo kan het ook gewoon niet langer door :no: :(
|
1- ik moet slagen...
2- ik ga slagen... |
mijn rijbewijs halen:+
|
Citaat:
|
-naar een aantal grote feesten
-zorgen dat ik eindelijk die ene meid eens spreek -2e jaar halen(wat toch wel lukt):z -o ja, en minder geld uitgeven(waarom ik het erbij zet....:?) dat zijn wel de belangrijkste ofzo |
Ik vroeg niet wat jullie goede voornemens waren voor dit nieuwe jaar :{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb tege leoman gezecht dat ie een ei was
:$ SORRY (mooi niet dus) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:52. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.