![]() |
*huilt*
kutdiskettes :'( :'( :'(
'the disk in drive A is not formatted. Do you want to format it now?' wheee alles staat op die diskette :'( mijn gedicht voor vanavond (die martijn ook al van deze compu heeft gegooid :'() en alles wat ik voor school moet doen in de kerstvakantie nu moet ik zeker weer helemaal naar zwolle om alles op een andere diskette te zetten en het dan te maken :'( ik baaal :'( |
:aai:
|
kun je hem niet in een andere computer proberen? Helpt weleens bij mij, maar er is niet veel meer aan te doen verder denk ik.
:aai: :aai: |
och arme
:aai: |
w00t 8)
historisch erfgoed ontdekt! wie gebruikt er nou nog floppy's :no: |
*knuffel geeft*
|
Citaat:
|
Citaat:
Kan niets anders zeggen dan kom op, blijven lachen.:) |
vet niet inorde! :o
|
Probeer dit eens...
is een programmaatje waarmee je (blijkbaar) data kunt recoveren van diskettes enzow!! http://download.jufsoft.com/download/badcopy3.exe |
beuh dat stinkt...heb ik ook weleens gehad..gelukkig stond er ij mij niet iets super belangrijks op dus:9
|
dit is een vrij normale levensfase van de diskette. die dingen kunnen een x aantal keer gebruikt worden en dan zijn ze op.
daarom sucken ze ook en gebruiken we ze ook niet meer :Y) |
hij doettet weer hij doettet weer :p
Amber het is tijd dat je een usb stick aanschaft :p |
LAAURENS IS GEWEEEELDIG :D:D:D:D:D:D:D IK HEB AL MN BESTANDEN TERUG :D:D:D:D:D
iedereen moet een bloemetje sturen naar laurens en een brief naar de stomme computerwinkel die zit te kloten met zn cpu :Y) :D:D:D:D:D *heppie heppie heppie* :d nu snel alles op andere diskette zetten :Y) |
Citaat:
GEEN diskettes gebruiken!!!!! :p |
Citaat:
|
En wat hebben we geleerd? Juist ja, niet meer met een magneet vsat zetten :|
8) :loser: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1 bitje verneukt en je file is rot. je zal vast met restoring tools wel eea kunnen terughalen, maar echt geweldig is het ook niet natuurlijk :7 |
jajaja ik koop wel een usbdingus :d
|
cd's..
te groot om maar 6 mb op te zetten diskettes zijn te klein en dvd's? daar begin ik niet eens aan.. zo'n usb ding is dan wel handig O-) |
Citaat:
die vervagen ook hoor door licht namelijk zelfs in absolute duisternis zouden ze het ongeveer 50 jaar uit houden een normale cd-r is na ongeveer 20 jaar niet meer te lezen. testen brand een muziek cd en leg hem van de zomer eens een week op de hoedenplank van je auto. probeer hem daarna nog eens af te spelen. wedden dat je al gekke dingen gaat horen :Y) |
Citaat:
ik reageerde alleen op het verhaal dat we dan maar platen moeten gebruiken, terwijl die theorie van hem al bestaat natuurlijk :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:10. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.