![]() |
wat gaan jullie vandaag doen?
weuh ikke vervelen..al me friends zijn weg :(
|
Re: wat gaan jullie vandaag doen?
Citaat:
|
ontbrakken :+
|
Re: Re: wat gaan jullie vandaag doen?
Citaat:
|
Citaat:
|
wilde nu naar een verjaardag gaan van een vriendin, maar mijn broertje kan niet mee, dus gaan we vanavond, al wil zij dat niet :+
en voor de rest lekker niets doen, heb net kerstinkopen gedaan en ga er nu van uitrusten |
Re: Re: Re: wat gaan jullie vandaag doen?
Citaat:
|
naar huis rijden per trein. zitje van van zo'n 3.5 uur 8)
|
Uh, ben nu nog op mijn stage. Straks nog ff cadeau halen voor mijn verjaardag samen met mijn vader en moeder.
|
Citaat:
|
Citaat:
Héél ver weg :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hebben we dat ook maar gehad :] |
Citaat:
|
Straks vanalles klaarmake voor vanavond, want een vriendin komt bij me eten. Daarna filmpje kijken en nog wat surfe.
|
Citaat:
|
kamer opruimen, kiné, klaarmaken en daarna familiefeest bij ons thuis
|
Citaat:
hebt mij vanmorgen uit mijn bed gebeld :Y) :9 |
^kiné???
ojahik ga straks als ik klaar ben bij wetering :P wheheh nog ff naar lotr 3 WOEI ORLANDO :love: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ben net wakker
ga dan straks naar het jeugdhuis naar mijn vrienden beetje muziek gaan draaien dan gourmet gaan eten bij mijn mama dan vanavond weggaan met vrienden |
Citaat:
|
Citaat:
JIJ! hebt gelijk :Y) |
Citaat:
bent een beetje geschift :p |
Ik ga vanaaf naar LOTR ROTK:yes:
|
Straks naar de kerstdienst in de pauluskerk. Gezellig de geboorte van het kindeke Jezus herdenken samen met Rotterdams junkies en daklozen. O-) :thumbsup:
|
Citaat:
keej,kiné blijkt belgisch te zijn (domme mensen die denken dat ik 't op een bioscoop heb :rolleyes: ) Kiné => fy·sio·the·ra·pie (de ~ (v.)) 1 therapie gericht op voorkomen of verbeteren van afwijkingen in het beenderenstelsel, de gewrichten en de spieren d.m.v. oefentherapie en massage en fysiotechniek => kinesitherapie 2 [Belg.] revalidatie |
mams jarig :)
|
btje gitaartje spelen, tv kijken :d
19.00 planet's funniest animals 20.00 gtst 22.30 america's next topmodel --> Hoe overdreven die kandidaten soms doen hee damn :d |
Ik had vandaag best wel een leuke dag :d
Behalve dat ik om 8 uur moest opstaan voor de boodschappen :O Ik ben gaan bowlen, had een verjaardag, ben GTST gaan kijken (arme Sjors :aai:), ben de Bauers gaan kijken :p en World Idol :d Maar wie is eruit bij america's next topmodel? |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:57. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.