![]() |
en wie kwam ik gisteren in de bus tegen?
Helemaal niemand:'( alleen de chauffeur.. en toen deed het stop knopje het niet..
|
arme jij
|
en nou mag je het mannenforum ook nog eens niet op :no:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vertrouw je niet, wie weet lieg je dit wel allemaal en had je gewoon een groot feestje in die bus. :x :p :p :Y) :p
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb trouwens dat knopje gesaboteerd :] |
Citaat:
|
Citaat:
|
:respect:
kan gewoon alles lospeuteren uit mensen :p zie gewoon wanneer gelogen wordt en wanneer niet :p :] en dat was dus dikke leugen.. maaruh.. had wat meer drank op de grond gezet man, kreeg een droge bek van dat filmen van die ';)' :p :] |
Moest ik gister de bus genomen hebben, zou ik ook wel iemand tegengekomen zijn,
maar ik heb de bus niet genomen :+ |
Citaat:
|
Citaat:
:respect: Maarre ik heb 4x een biertje op de grond gezet (kon het niet meer op, nu leek het asof ik doorzoop ':)') heb je die wel gepakt? |
Citaat:
die heb ik aan de buschauffeur gegeven. vandaar dat er inene zo wiebelig werd gedaan :p |
Citaat:
|
cola?
waar?! kheb niets gezien joh.. d'r stond de laatste 2 uur een mooi been voor me neus joh, was daar te gefixeerd op.. mensen wat was dat een lekker wijf zeg..:p keek nog omhoog ook :x :$ |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn zinnen zijn ook correct (genoeg) hoor :p |
Citaat:
Want ik zie lamagetypte zinnen. :loser: :] En dat was echt even geen correct Nederlands hoor meisje. Dit wel. Zie je, ik typ zelfs nu met hoofdletter en correct geplaatste leestekens. O-) |
Citaat:
|
Ik kwam gister in de bus en iedereen die erin zat kende ik:d
Was wel grappig opzich :{ |
Citaat:
|
de buschauffeur wilde jou ontvoeren :o :aai:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:31. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.