![]() |
Nee LoeLoe,
Je zei het pas geleden. :z En wil je dat topic niet meteen op slot pleuren. Tenminste, als je zomaar een uitspraak doet die ik dan niet kan corrigeren. Dan mag je vervolgens dit topic verwijderen. :*
|
Pas geledne? Hmmm laat mij eens het bewuste topic zien dan
|
Ik weet niet waar hij het vandaan heeft, maar je hebt het wel gezegd toen ik nog FB was.. :z
Voor wat het iemand boeit, want het lijkt me nou niet bepaald een wereldramp dat je dat ooit cq pas geleden gezegd hebt.. |
voor de mensen die het niet door hebben.. dit is een vervolg op deze topic: http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=41078
en mijn mening is: GEEN! |
Citaat:
Ik maak niet zomaar een topic. Maar iig, bedankt voor je reactie :Y) |
Citaat:
Onlangs heb ik een terugval gehad, ben instabieler geworden en daarom kan ik die verantwoordelijkehid als beheerder totaal niet aan. Ik vind het wel genoeg wat je als fb+ voor verantwoordelijkheden hebt. Als beheerder zijnde moet je al die ideeen die men telkens verzint uitvoeren en 1) daar heb ik geen tijd voor 2) kan ik niet. |
Citaat:
|
haphaphap?
|
Citaat:
Use The Fucking Search ;) |
Tijs, youssef, of wie dan ook, volgens mij zijn jullie in de war met deze post van Loeloe:
LoeLoe Forumbaas+ Registered: Oct 2000 Location: VenrayCity Posts: 11337 Wat wil je dan..dat ik samen met tijn bovenop de ladder kom te staan ofzo..dan zul je nog eens wat beleven Neh laat kk maar mooi hier zijn dingen doen die hij moet doen, lijkt me een beter plan. Die is te vinden op pagina 3 of 4 van het topic KK/Tyskie tuur. Onderin. Hierin zei ze dus NIET dat zij beheerder zou willen worden of whatever. :) |
Ik heb het toch over staff? 8)
|
Citaat:
Citaat:
In deze post wist je het nog niet :o |
ik zal eens zien of het in staff staat
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
loeloe je mag niet chatten:{:z
dit topic is ook niet echt te volgen |
Neej daarom sloot i kdat andere topic ook al omdat ik wist dat het op niets zou uitdraaien maar goed, Yous wou het nog een ker proberen.
Dees gaat ook op slot Yous, snap het nut niet echt. Als je nog vragen hebt PM je me maar. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:25. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.