![]() |
hele dag op mn kamertje gezeten.
Vanochtend cadeautjes gedaan incl. ruzie. toen meteen naar boven gegaan. daarna ff een film gekeken. toen gegeten. en nu zitk weer hier
kutsfeer beneden. :{ |
Ik ben helemaal alleen thuis, werkt prima voor mij :Y)
Just me and my Beer :love: |
een mooie dag met ene ongelooflijk kuteind, dankzij ene bepaalde beheerder hier :kwaaist:
|
:aai:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kut alto !!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed, ik heb ook een kutdag :aai: |
:aai:
|
Citaat:
een dag verneukt dankzij het forum beter kan je niet sociale leven toch niet zijn :+ |
Citaat:
|
:D mwhaha. het heeft niks met het forum te maken waarom me dag verkloot is hoor, gij onwetenden :x
|
ik heb ook lekker de hele dag op mn kamertje gezeten (met uitzondering van ontbijt, douchen, kippesoep en avondeten)
tis hier niet eens kerststemming. want dan eetje gewoon aardappelen met groenten en vlees.:{ maarja morgen naar oma, met de rest van de familie dus halen we dik in voor vandaag :7 en Riddler, ik denk dat ik kan inschatten wat je bedoeld:aai: |
Citaat:
|
Niks meidenforum
|
Citaat:
|
electric :? PM even wat je bedoelt enzo
thnx :* |
Citaat:
maar iig :aai: |
:(:(:(
Kerst is kut..echt iedereen is ZO gemaakt gezellig, kan niet goed gaan. Vandaag cadeautje thuis uitgepakt, gegeten (was wel lekker)..morgen ff langs vriendin, 'savonds bij vriendje thuis fonduen met zijn HELE (serieus: *bibber* ) familie.. Blaat :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb er altijd een hekel aan als mensen iets vaags zeggen, om het dan niet uit te willen leggen. Kinderachtig vind ik dat, zeg dan gewoon niets ipv die toespelingen.
Maar aangezien NW van niets wist, zal het wel met Koelkast en LoeLoe te maken hebben, gezien hun amoureuze verleden. :7 |
Citaat:
Ik kan me niets amoreus herinneren maar goed:? |
heb ik iets gemist ofzo met ruzie hier?8)
en ik heb zelf geen kutdagen gehad. whoei:thumbsup: |
Re: hele dag op mn kamertje gezeten.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En sinds wanneer quote je jezelf LoeLoe? :d
|
ik vond het ook niet echt bijzonder..
alleen cadeaus uitpakken, de rest van de middag zat ik eigenlijk alleen maar m'n nieuwe ps2 spellen uit te proberen en 's avonds gourmetten.. ja that's it :Z |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:02. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.