![]() |
fotoowtje
ja just vraagje :$:$ of mijne foto wa meeval mijn vriendin zeg van ja ma ik zen der zo één da gwn peis da ze da zeg omda ze men vriendin is ge ken ta eh alei tankjoew if youw want 2 look... xxx
|
misschien eerst nederlands leren :?
|
ik ben ook een belg maar dit mag toch wat duidelijker worden :kots:
|
Allemaal zo FUCKING BREEEZAAHHH (of waar deze stroming dan ook onder valt)
is echt zoooo stom. moet je eerst gaan ontcijferen wat er staat.. en dan snap je tnog niet|:( [edit] ik weet het al. is sms taal. zonder kommas of punten. irritant! |
Citaat:
|
Citaat:
WHAAHAHHAHAHA GHEGHEGHE ahum:{ ja die was wel goed:d |
ligt geraardsbergen niet in Nederland ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
who cares ik ben geen zo'n dikke nerd met een lelijke bril
anway iemand al die tekst ontcijferd ? :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vertaling:
Ja juist een vraagje. Of mijn foto wat meevalt. Want mijn vriendin zegt dat dat zo is. Maar ik denk dat ze dat gewoon zegt omdat ze mijn vriendin is. Je kent dat wel. Dank je... Als je wil kijken... xxx ontopic: nee,fuck off |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee,maar je hebt wel de hersens van een mossel.... electricity,is dus belgisch, maar dit zijn onze breezesletten :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*heeft heel veel lol*
:d :d :d |
Tering....., ik heb geen enkel woord ervan kunnen lezen..
Ik denk dat ze deze generatie met computers hebben laten opgroeien.... May 13, 1988 pcies, 1 generatie terug :{... zucht.. |
Citaat:
|
*kom naar jou*
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
:+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het heeft geen nut hoor eelcot belgen zoals ik kunnen toch nie zo goed nederlanders spreken (alleen ik kan da nie zo goed hoor) btw whizz het was gezellig he :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:o |
Citaat:
via mij whizzcat zn... nou ja.. wat stel je je daar nou weer bij voor?:? (ziet al dingen voor zich maar durft zich hierover niet uit te laten):d |
Citaat:
Ik denk ook niet dat ik het wil weten :p |
deze is eng en kan dicht :yes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:48. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.